Idea maker & Strategist
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Web & Innovations Director
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
CEO
Ruslan sám se prezentuje slovy, která přesně charakterizují jeho přístup k životu i práci: buduje, vytváří, inspiruje, investuje a tvrdě dře. Společně s Adamem Rožánkem vybudovali Trenýrkárna.cz od nuly až do současného největšího e-shopu s pánským spodním prádlem v ČR a e-shopy v dalších 22 zemích. Podařilo se jim vzkřísit českou značku spodního prádla Styx, představili také vlastní značku Nedeto, a letos se jim podařilo zachránit českou značku Pietro Filipi.
Ruslan se intenzivně věnuje nejen přednáškám a konferencím, na kterých přednáší, ale také předávání svých cenných zkušeností mladé generaci. Mimo jiné je i v posledních týdnech velmi známou mediální osobností, jelikož se snaží o edukaci v problematice čínských e-shopů a jejich mnohdy nezákonných praktik.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
CCO
Štěpánka Vílová je zkušená manažerka s 15 letou praxí v e-commerce. Prošla si start-upy i korporacemi, kde vedla různě velké týmy a podílela se na prodeji širokého spektra produktů. Má za sebou zajímavé projekty v oblasti marketingu, věrnostních programů, produktových strategií a integrací. Zkušenosti sbírala i v maloobchodě a omnichannel strategiích. V posledních letech působí jako komerční ředitelka, propojuje obchod a marketing a pomáhá firmám s krizovým a strategickým managementem. Její vášní je práce s lidmi a objevování talentů.
Společnost 3DF Fitness, přední hráč na trhu v oblasti výstavby fitness center a distributor prémiových fitness strojů, čelila výzvě, jak efektivně sjednotit a optimalizovat své obchodní, marketingové a provozní procesy. Řešením byla implementace metodiky RevOps (Revenue Operations), která pomohla vytvořit harmonii mezi týmy, zlepšit tok dat a zvýšit efektivitu zákaznické cesty. Přednáška se zaměří na klíčové kroky implementace RevOps v 3DF Fitness, jaké technologie a postupy byly použity, a konkrétní výsledky, které vedly k růstu tržeb a zlepšení spokojenosti zákazníků. Přijďte se inspirovat, jak metodika RevOps může přinést výhody i vaší firmě.
Founder
3D Fitness
Již více než 20 let podniká ve světě fitness. Pracoval jsem jako osobní trenér a manažer fitness na zaoceánských lodích. Od roku 2006 je majitelem a ředitelem společnosti 3D FITNESS, která nastavuje nové standardy fitness v České republice. Školíme trenéry, realizujeme fitka, pořádáme kongresy. Vytváříme prostředí, které inspiruje k pohybu.
Co-Owner & RevOps Evangelist
AITOM Digita
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
Na začátku bylo divadlo se špičkovými českými herci a na konci je divadlo se špičkovými českými herci. Za 2 roky jsme ale prošli radikální digitální evolucí, máme nový kabát a daří se nám lákat mladší diváky. Vyslyšte příběh o tom, jak neztratit étos, ale přitom změnit úplně všechno!
Idea maker / Content strategist
Konektime.com s.r.o.
Kudy se vydat? Ideálně tou nevyšlapanou cestou! Tak Veronika popisuje svůj životní i kariérní směr. Střední škola propagace a reklamy, redaktorka pro legendární Cosmopolitan, vysokoškolské studium filozofie a potom rovnýma nohama do malé digitální agentury Konektime. Společně se zakladateli, Tomášem Peterkou a Janem Šťastným, posouvají své klienty ve všech oblastech digitálního marketingu. Do Veroničiny stáje patří například Divadlo Ungelt, SkiResort ČERNÁ HORA-PEC nebo Festival francouzského filmu.
Přijďte si poslechnout, jak Kytary.cz pracovaly s newsletterovým miniseriálem a shopping intention kampaní před loňskými Vánocemi. Ježíškova poradna vygenerovala 25 % z prosincových e-mailingových tržeb a přinesla o 175 % více objednávek, než třeba oblíbená doprava zdarma. Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? Přijďte si pro inspiraci a know-how z této kampaně.
Founder
Jan je specialista na digitální komunikaci. Má zkušenosti v oblasti email marketingu a CDP. Klientům z oblastí e-commerce, travel a media pomáhá optimalizovat a automatizovat marketingovou komunikaci. Je zakladatelem digitální agentury Data Club.
Senior specialista e-mail marketingu
Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.
Může být pojišťovna relevantní a zajímavá pro mladé? Jak se stát první volbou, když se rozhodnou poprvé sjednat pojištění? Generali Česká pojišťovna tvoří obsah, který baví i edukuje. Ukážeme, jak jsme díky správnému zacílení a datům oslovili nové publikum s lifestylovým obsahem, navýšili engagement o 300 % a snížili CPM o polovinu.
Marketing Manager
Generali Česká pojišťovna
Aneta Benešová působí v Generali České pojišťovně od roku 2020, má na starosti komunikaci na sociálních sítích, správu obsahových webů a v roce 2021 rozjela v pojišťovně influencer marketing. S digitálním marketingem má více než 9 let zkušeností, než se vrhla do světa financí a pojišťovnictví, působila v ve firmách Nestlé a Philip Morris.
Head of Strategy&Creative
Jan Řebíček vede strategický, kreativní a datový tým o skoro 20 členech ve společnosti Digital First Marketing Group. Specializuje se na tvorbu komplexních komunikačních strategií. Má více než 8 let zkušeností nejen v digitálním marketingu a vedení lidí.
Co obnáší tvorba webové prezentace pro neziskovou organizaci, která pomáhá lidem ze znevýhodněných sociálních podmínek? A jak může vypadat moderní, ale přesto autentický design?
CEO
Honza je ředitelem a spoluzakladatelem digitální agentury Digital Deers, dříve známé jako Bpromotion, která už 13 let pomáhá svým klientům vytvářet úspěšné kampaně, digitální produkty a služby. Za zmínku stojí například projekt "Předplatné vín" pro Rodinné vinařství Skoupil, který zvítězil ve své kategorii v soutěži EFFIE ČR v roce 2021.
UX designer & UX writer
Helenu v dětství a během dospívaní bavily tři věci: přemýšlení, psaní a péče o zvířata. Veterinářkou se nestala, ale schopnost dobře a rychle chápat věci a psát o nich ji vydržela. Díky vrozené empatii se dokáže dobře vcítit do byznysu klienta i do lidí, kteří ho využívají. Jako textařka a UX designérka pracovala v několika agenturách i korporátech.
CEO
Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.
Marketing consultant
Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.