Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Program

9:35 - 9:40

Zahájení akce

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

9:40 - 10:00

Panelová diskuse: Velké zahraniční marketplaces a jejich vliv na český trh

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.

Ruslan Skopal Ruslan Skopal

CEO

Trenýrkárna.cz

Ruslan Skopal

Ruslan sám se prezentuje slovy, která přesně charakterizují jeho přístup k životu i práci: buduje, vytváří, inspiruje, investuje a tvrdě dře. Společně s Adamem Rožánkem vybudovali Trenýrkárna.cz od nuly až do současného největšího e-shopu s pánským spodním prádlem v ČR a e-shopy v dalších 22 zemích. Podařilo se jim vzkřísit českou značku spodního prádla Styx, představili také vlastní značku Nedeto, a letos se jim podařilo zachránit českou značku Pietro Filipi.

Ruslan se intenzivně věnuje nejen přednáškám a konferencím, na kterých přednáší, ale také předávání svých cenných zkušeností mladé generaci. Mimo jiné je i v posledních týdnech velmi známou mediální osobností, jelikož se snaží o edukaci v problematice čínských e-shopů a jejich mnohdy nezákonných praktik.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Štěpánka Vílová Štěpánka Vílová

CCO

Factcool

Štěpánka Vílová

Štěpánka Vílová je zkušená manažerka s 15 letou praxí v e-commerce. Prošla si start-upy i korporacemi, kde vedla různě velké týmy a podílela se na prodeji širokého spektra produktů. Má za sebou zajímavé projekty v oblasti marketingu, věrnostních programů, produktových strategií a integrací. Zkušenosti sbírala i v maloobchodě a omnichannel strategiích. V posledních letech působí jako komerční ředitelka, propojuje obchod a marketing a pomáhá firmám s krizovým a strategickým managementem. Její vášní je práce s lidmi a objevování talentů.

10:10 - 10:30

Implementace RevOps v 3DF Fitness: Zlepšení výkonnosti a růst na trhu fitness center

Společnost 3DF Fitness, přední hráč na trhu v oblasti výstavby fitness center a distributor prémiových fitness strojů, čelila výzvě, jak efektivně sjednotit a optimalizovat své obchodní, marketingové a provozní procesy. Řešením byla implementace metodiky RevOps (Revenue Operations), která pomohla vytvořit harmonii mezi týmy, zlepšit tok dat a zvýšit efektivitu zákaznické cesty. Přednáška se zaměří na klíčové kroky implementace RevOps v 3DF Fitness, jaké technologie a postupy byly použity, a konkrétní výsledky, které vedly k růstu tržeb a zlepšení spokojenosti zákazníků. Přijďte se inspirovat, jak metodika RevOps může přinést výhody i vaší firmě.

Miroslav Jirčík Miroslav Jirčík

Founder

3D Fitness

Miroslav Jirčík

Již více než 20 let podniká ve světě fitness. Pracoval jsem jako osobní trenér a manažer fitness na zaoceánských lodích. Od roku 2006 je majitelem a ředitelem společnosti 3D FITNESS, která nastavuje nové standardy fitness v České republice. Školíme trenéry, realizujeme fitka, pořádáme kongresy. Vytváříme prostředí, které inspiruje k pohybu.

Daniel Musil Daniel Musil

Co-Owner & RevOps Evangelist

AITOM Digita

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.

11:00 - 11:20

Jak se digitalizuje tradice: komorní Divadlo Ungelt

Na začátku bylo divadlo se špičkovými českými herci a na konci je divadlo se špičkovými českými herci. Za 2 roky jsme ale prošli radikální digitální evolucí, máme nový kabát a daří se nám lákat mladší diváky. Vyslyšte příběh o tom, jak neztratit étos, ale přitom změnit úplně všechno!

Veronika Chvojková Veronika Chvojková

Idea maker / Content strategist

Konektime.com s.r.o.

Veronika Chvojková

Kudy se vydat? Ideálně tou nevyšlapanou cestou! Tak Veronika popisuje svůj životní i kariérní směr. Střední škola propagace a reklamy, redaktorka pro legendární Cosmopolitan, vysokoškolské studium filozofie a potom rovnýma nohama do malé digitální agentury Konektime. Společně se zakladateli, Tomášem Peterkou a Janem Šťastným, posouvají své klienty ve všech oblastech digitálního marketingu. Do Veroničiny stáje patří například Divadlo Ungelt, SkiResort ČERNÁ HORA-PEC nebo Festival francouzského filmu.

12:00 - 12:20

Ježíškova poradna - Vánoční kampaně Kytary.cz

Přijďte si poslechnout, jak Kytary.cz pracovaly s newsletterovým miniseriálem a shopping intention kampaní před loňskými Vánocemi. Ježíškova poradna vygenerovala 25 % z prosincových e-mailingových tržeb a přinesla o 175 % více objednávek, než třeba oblíbená doprava zdarma. Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? Přijďte si pro inspiraci a know-how z této kampaně.

Jan Krčmář Jan Krčmář

Founder

Data Club

Jan Krčmář

Jan je specialista na digitální komunikaci. Má zkušenosti v oblasti email marketingu a CDP. Klientům z oblastí e-commerce, travel a media pomáhá optimalizovat a automatizovat marketingovou komunikaci. Je zakladatelem digitální agentury Data Club.

Denisa Vávrová Denisa Vávrová

Senior specialista e-mail marketingu

SmartEmailing

Denisa Vávrová

Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.

13:20 - 13:40

Omladili jsme online komunikaci Generali České pojišťovny

Může být pojišťovna relevantní a zajímavá pro mladé? Jak se stát první volbou, když se rozhodnou poprvé sjednat pojištění? Generali Česká pojišťovna tvoří obsah, který baví i edukuje. Ukážeme, jak jsme díky správnému zacílení a datům oslovili nové publikum s lifestylovým obsahem, navýšili engagement o 300 % a snížili CPM o polovinu.

Aneta Benešová Aneta Benešová

Marketing Manager

Generali Česká pojišťovna

Aneta Benešová

Aneta Benešová působí v Generali České pojišťovně od roku 2020, má na starosti komunikaci na sociálních sítích, správu obsahových webů a v roce 2021 rozjela v pojišťovně influencer marketing. S digitálním marketingem má více než 9 let zkušeností, než se vrhla do světa financí a pojišťovnictví, působila v ve firmách Nestlé a Philip Morris.

Jan Řebíček Jan Řebíček

Head of Strategy&Creative

Digital First Marketing Group

Jan Řebíček

Jan Řebíček vede strategický, kreativní a datový tým o skoro 20 členech ve společnosti Digital First Marketing Group. Specializuje se na tvorbu komplexních komunikačních strategií. Má více než 8 let zkušeností nejen v digitálním marketingu a vedení lidí.

14:00 - 14:20

Redesign webu Projektu Šance

Co obnáší tvorba webové prezentace pro neziskovou organizaci, která pomáhá lidem ze znevýhodněných sociálních podmínek? A jak může vypadat moderní, ale přesto autentický design?

Jan Vágenknecht Jan Vágenknecht

CEO

Digital Deers

Jan Vágenknecht

Honza je ředitelem a spoluzakladatelem digitální agentury Digital Deers, dříve známé jako Bpromotion, která už 13 let pomáhá svým klientům vytvářet úspěšné kampaně, digitální produkty a služby. Za zmínku stojí například projekt "Předplatné vín" pro Rodinné vinařství Skoupil, který zvítězil ve své kategorii v soutěži EFFIE ČR v roce 2021.

Helena Zázvorková Helena Zázvorková

UX designer & UX writer

Helena Zázvorková

Helenu v dětství a během dospívaní bavily tři věci: přemýšlení, psaní a péče o zvířata. Veterinářkou se nestala, ale schopnost dobře a rychle chápat věci a psát o nich ji vydržela. Díky vrozené empatii se dokáže dobře vcítit do byznysu klienta i do lidí, kteří ho využívají. Jako textařka a UX designérka pracovala v několika agenturách i korporátech.

14:40 - 15:00

Coffee break

15:30 - 15:50

Panelová diskuse: Měření kampaní v roce 2025

Daniel Kafka Daniel Kafka

CEO

Fragile media

Daniel Kafka

Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

Ondřej Sláma Ondřej Sláma

Marketing consultant

www.ondrejslama.cz

Ondřej Sláma

Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.

Jan Tichý Jan Tichý

Partner & CPO Taste

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.