Efektivní zákaznická retence je klíčovým faktorem růstu v konkurenčním prostředí e-commerce, a Notino, jeden z předních evropských e-shopů v oblasti kosmetiky, má bohaté zkušenosti s udržováním a rozšiřováním své zákaznické báze na různorodých evropských trzích. V rámci přednášky se zaměříme na tipy a strategie, jak vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů, kulturní rozdíly a lokální chování spotřebitelů. Zjistíte, jak Notino používá data-driven přístup k retenci, jak personalizuje komunikaci a jak využívá moderní nástroje k udržení loajality zákazníků v dynamickém evropském prostředí.
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.