Co se vám vybaví, když se řekne interní komunikace? Společné firemní snídaně? Tipy na to, jak zvládat nucený home-office v době covidu? Někoho, kdo do firmy posílá maily s tím, kde si vyzvednout stravenky a jak pracovat s novým interním systémem? Nebo máte v interní komunikaci parťáka, který vám v těžkých business dobách pomůže nešlápnout vedle? Pokud nemáte vedle sebe spolehlivého člověka na interní komunikaci, nabídnu vám inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech. Ukážeme si ji na třech příkladech. Hromadné propouštění. Výběr dobrovolného členského příspěvku na činnost komunity / neziskovky. A co s eventem, který musíte zrušit. Podobné situace vás po tomhle talku už nezastihnou nepřipravené.
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.