Jak upoutat pozornost CEO v době nesoustředěnosti?

Přednáška

Měli jsme tu dobu webu 2.0, dobu digitální, dobu post-digitální a nyní je doba nesoustředěnosti. Dočíst mail nebo WhatsApp zprávu, natož na ně odpovědět, to je čím dále tím nereálnější. Známe to všichni. Focus všech zúčastněných klesá.

Časy, kdy největším problémem bylo naučit se delegovat, jsou nenávratně pryč. Dnes se snaží kdokoliv odelegovat cokoliv, případně problémy takzvaně vyghostovat. Tvářit se, že neexistuje a ony zmizí.

A do toho se snažíte prodat nebo prosadit svůj projekt. Často končí u korporátního čaroděje třetí kategorie, u kterého také umřou.

Jaké kanály stále fungují, je třeba plošný nebo individuální nálet? Jak prosadit svůj projekt u CEO?

Konkrétní tipy, návody a metody „šustění“ nebo „narušení fenoménem“.

Přednášející v rámci svého působení v agentuře DFMG vytváří inovativní projekty pro leadery a zároveň působí jako tajemník projektu 2. ekonomická transformace, kde spolupracuje s předními podnikateli a podnikatelkami a CEO. Zároveň je koproducentem filmu Zápisník alkoholičky, který i díky použití těchto principů, se stal v kině nejnavštěvovanějším českým filmem posledních let.

Přednášející