Měli jsme tu dobu webu 2.0, dobu digitální, dobu post-digitální a nyní je doba nesoustředěnosti. Dočíst mail nebo WhatsApp zprávu, natož na ně odpovědět, to je čím dále tím nereálnější. Známe to všichni. Focus všech zúčastněných klesá.
Časy, kdy největším problémem bylo naučit se delegovat, jsou nenávratně pryč. Dnes se snaží kdokoliv odelegovat cokoliv, případně problémy takzvaně vyghostovat. Tvářit se, že neexistuje a ony zmizí.
A do toho se snažíte prodat nebo prosadit svůj projekt. Často končí u korporátního čaroděje třetí kategorie, u kterého také umřou.
Jaké kanály stále fungují, je třeba plošný nebo individuální nálet? Jak prosadit svůj projekt u CEO?
Konkrétní tipy, návody a metody „šustění“ nebo „narušení fenoménem“.
Přednášející v rámci svého působení v agentuře DFMG vytváří inovativní projekty pro leadery a zároveň působí jako tajemník projektu 2. ekonomická transformace, kde spolupracuje s předními podnikateli a podnikatelkami a CEO. Zároveň je koproducentem filmu Zápisník alkoholičky, který i díky použití těchto principů, se stal v kině nejnavštěvovanějším českým filmem posledních let.
Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur DFMG (Digital First Marketing Group). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side, která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur. Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru a je zapojený do řady projektů ovlivňující pozitivně společnost. Mimo jiné je tajemníkem 2. ekonomická transformace, spolutvůrcem portálu csrd.cz - komunity kolem ESG a CSRD problematiky a spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU. Tomáš je zároveň koproducentem nejnavštěvovanějšího českého filmem posledních let – Zápisníku alkoholičky.