Přijďte si poslechnout, jak Kytary.cz pracovaly s newsletterovým miniseriálem a shopping intention kampaní před loňskými Vánocemi. Ježíškova poradna vygenerovala 25 % z prosincových e-mailingových tržeb a přinesla o 175 % více objednávek, než třeba oblíbená doprava zdarma. Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? Přijďte si pro inspiraci a know-how z této kampaně.
Jan je specialista na digitální komunikaci. Má zkušenosti v oblasti email marketingu a CDP. Klientům z oblastí e-commerce, travel a media pomáhá optimalizovat a automatizovat marketingovou komunikaci. Je zakladatelem digitální agentury Data Club.
Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.