V digitálním marketingu, kde se pozornost publika měří v sekundách, se krátké formáty staly nezbytnou součástí marketingového mixu. Jak se trendy vyvíjely, kam směřujeme a jak je možné efektivně použít tento typ obsahu k oslovení zákazníků? Dozvíte se, proč jsou krátké formáty ideální pro dnešní přehlcené publikum a jak mění způsoby interakce se zákazníky. Získáte konkrétní tipy, jak tento formát začlenit do své strategie a zvýšit tak nejen povědomí o vaší značce, ale také loajalitu zákazníků a konverze.
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.