Co obnáší tvorba webové prezentace pro neziskovou organizaci, která pomáhá lidem ze znevýhodněných sociálních podmínek? A jak může vypadat moderní, ale přesto autentický design?
Honza je ředitelem a spoluzakladatelem digitální agentury Digital Deers, dříve známé jako Bpromotion, která už 13 let pomáhá svým klientům vytvářet úspěšné kampaně, digitální produkty a služby. Za zmínku stojí například projekt "Předplatné vín" pro Rodinné vinařství Skoupil, který zvítězil ve své kategorii v soutěži EFFIE ČR v roce 2021.
Helenu v dětství a během dospívaní bavily tři věci: přemýšlení, psaní a péče o zvířata. Veterinářkou se nestala, ale schopnost dobře a rychle chápat věci a psát o nich ji vydržela. Díky vrozené empatii se dokáže dobře vcítit do byznysu klienta i do lidí, kteří ho využívají. Jako textařka a UX designérka pracovala v několika agenturách i korporátech.