Může být pojišťovna relevantní a zajímavá pro mladé? Jak se stát první volbou, když se rozhodnou poprvé sjednat pojištění? Generali Česká pojišťovna tvoří obsah, který baví i edukuje. Ukážeme, jak jsme díky správnému zacílení a datům oslovili nové publikum s lifestylovým obsahem, navýšili engagement o 300 % a snížili CPM o polovinu.
Aneta Benešová působí v Generali České pojišťovně od roku 2020, má na starosti komunikaci na sociálních sítích, správu obsahových webů a v roce 2021 rozjela v pojišťovně influencer marketing. S digitálním marketingem má více než 9 let zkušeností, než se vrhla do světa financí a pojišťovnictví, působila v ve firmách Nestlé a Philip Morris.
Jan Řebíček vede strategický, kreativní a datový tým o skoro 20 členech ve společnosti Digital First Marketing Group. Specializuje se na tvorbu komplexních komunikačních strategií. Má více než 8 let zkušeností nejen v digitálním marketingu a vedení lidí.