Po studiích na Strojní a Elektrotechnické fakultě v Brně zahájil Martin Cígler svoji profesní dráhu jako programátor na Výzkumném ústavu veterinárního lékařství. V březnu 1990 založil CÍGLER SOFTWARE, dnes jednoho z největších výrobců účetních a ERP systémů v Čechách a na Slovensku. Dnes ve společnosti pracuje jako předseda představenstva a generální ředitel. Od roku 1996 se profesně orientuje převážně na marketing a management. Je ženatý, má tři děti a mezi jeho zájmy patří cestování, fotografování a literatura. V roce 2007 získal prestižní titul Osobnost roku české informatiky a telekomunikací.
Ve světě internetu se pohybuje od roku 1999, kdy zakládala jednu z prvních internetových kaváren v Praze a internet se stal i jejím největším koníčkem. Od roku 2001 pracuje pro společnost T-Mobile, kde se podílela na řadě internetových projektů. Zkušenosti s webovými aplikacemi pro péči, zábavu i prodej získala při budování portálů jako t-zones.cz nebo t-music.cz. V současnosti zodpovídá za rozvoj webu t-mobile.cz a zaměřuje se na spokojenost uživatelů.
Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.
Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Mirek je v současnosti šéf vývojového oddělení MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. kde sestavil nový vývojářský tým a je architektem některých produktů společnosti. V letech 2004 až 2008 působil jako hlavní programátor přední hostingové společnosti FORPSI, kde se specializoval na vývoj interních systémů a automatizaci řady procesů.
Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.
Sociálním sítím se Alena věnuje na plný úvazek od června 2011, kdy nastoupila do společnosti Telefónica Czech Republic na pozici Social Media Specialist, aby vedla strategii značky O2 a Telefónica pro sociální sítě. Kromě virtuální přítomnosti na většině sociálních sítích působila tři roky v marketingu Kosmetiky společnosti Henkel ČR a čtyři roky v divizi Korporátní komunikace společnosti Henkel ČR. Společnost Telefónica na sociálních sítích vytváří prostor pro zábavu, interakci a především péči. Pro komunikaci na sociálních sítích je dedikovaný tým vyškolených konzultantů O2 Guru, který je k dispozici každý den. Ať už jste zákazníkem O2 anebo ne, poradí vám.
Během studí, založil internetové servery www.gastronews.cz a www.cukrar.cz specializující se na odbornou gastronomii. Následně vstoupil do společnosti Jídelny.cz, s.r.o. s cílem zbudovat informační portál pro profesionály v hromadném stravování www.jidelny.cz. Poté následoval další vlastní server www.abecedazdravi.cz se zaměřením na zdravou výživu a tyto poznatky převedl do reálné praxe v podobě výrobní firmy specializující se na výrobu a dovážku zdravého jídla zákazníkům domů nebo do zaměstnání a to ve 14-ti městech po celé ČR – www.abcdieta.cz a www.dietaprovsechny.cz.
Petr při studijích na Technické Univerzitě v Liberci působil jako projektový manažer ve společnosti Miton. Ve společnosti eBrána si vyzkoušel roli account manažera. Do společnosti VIVANTIS a.s. nastoupil Petr v roce 2011, kde se věnuje převážně optimalizaci a použitelnosti internetových obchodů společnosti. Ve volném čase ho můžete potkat na kole nebo tenisovém kurtu.
Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.
Adam se věnuje online marketingu a e-commerce od roku 2005, kdy vytvořil a vedl pohlednicový server pro nákup a rozesílku personalizovaných papírových blahopřání. V roce 2008 se navíc začal věnovat brand consultingu v oblasti rychloobrátkového zboží a měl na starosti kompletní marketing v ČR i SR pro výrobky značky durgol®. Pro Dobrý web Adam pracuje od roku 2011 a jeho hlavním úkolem je pochopit potřeby klientů a navrhnout jim správnou kombinaci služeb přesně na míru.