Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2024 se koná 14. 11. 2024.

Přednášející

Martin Cígler

Po studiích na Strojní a Elektrotechnické fakultě v Brně zahájil Martin Cígler svoji profesní dráhu jako programátor na Výzkumném ústavu veterinárního lékařství. V březnu 1990 založil CÍGLER SOFTWARE, dnes jednoho z největších výrobců účetních a ERP systémů v Čechách a na Slovensku. Dnes ve společnosti pracuje jako předseda představenstva a generální ředitel. Od roku 1996 se profesně orientuje převážně na marketing a management. Je ženatý, má tři děti a mezi jeho zájmy patří cestování, fotografování a literatura. V roce 2007 získal prestižní titul Osobnost roku české informatiky a telekomunikací.

Marta Drahovzalová

Ve světě internetu se pohybuje od roku 1999, kdy zakládala jednu z prvních internetových kaváren v Praze a internet se stal i jejím největším koníčkem. Od roku 2001 pracuje pro společnost T-Mobile, kde se podílela na řadě internetových projektů. Zkušenosti s webovými aplikacemi pro péči, zábavu i prodej získala při budování portálů jako t-zones.cz nebo t-music.cz. V současnosti zodpovídá za rozvoj webu t-mobile.cz a zaměřuje se na spokojenost uživatelů.

Vladan Hejnic

Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.

Vít Horký

Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

Petr Kleiner

Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Miroslav Marek

Mirek je v současnosti šéf vývojového oddělení MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. kde sestavil nový vývojářský tým a je architektem některých produktů společnosti. V letech 2004 až 2008 působil jako hlavní programátor přední hostingové společnosti FORPSI, kde se specializoval na vývoj interních systémů a automatizaci řady procesů.

Patricia Neupauerová

Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.

Alena Oswaldová

Sociálním sítím se Alena věnuje na plný úvazek od června 2011, kdy nastoupila do společnosti Telefónica Czech Republic na pozici Social Media Specialist, aby vedla strategii značky O2 a Telefónica pro sociální sítě. Kromě virtuální přítomnosti na většině sociálních sítích působila tři roky v marketingu Kosmetiky společnosti Henkel ČR a čtyři roky v divizi Korporátní komunikace společnosti Henkel ČR. Společnost Telefónica na sociálních sítích vytváří prostor pro zábavu, interakci a především péči. Pro komunikaci na sociálních sítích je dedikovaný tým vyškolených konzultantů O2 Guru, který je k dispozici každý den. Ať už jste zákazníkem O2 anebo ne, poradí vám.

Radim Řezáč

Během studí, založil internetové servery www.gastronews.cz a www.cukrar.cz specializující se na odbornou gastronomii. Následně vstoupil do společnosti Jídelny.cz, s.r.o. s cílem zbudovat informační portál pro profesionály v hromadném stravování www.jidelny.cz. Poté následoval další vlastní server www.abecedazdravi.cz se zaměřením na zdravou výživu a tyto poznatky převedl do reálné praxe v podobě výrobní firmy specializující se na výrobu a dovážku zdravého jídla zákazníkům domů nebo do zaměstnání a to ve 14-ti městech po celé ČR – www.abcdieta.cz a www.dietaprovsechny.cz.

Petr Soukup

Petr při studijích na Technické Univerzitě v Liberci působil jako projektový manažer ve společnosti Miton. Ve společnosti eBrána si vyzkoušel roli account manažera. Do společnosti VIVANTIS a.s. nastoupil Petr v roce 2011, kde se věnuje převážně optimalizaci a použitelnosti internetových obchodů společnosti. Ve volném čase ho můžete potkat na kole nebo tenisovém kurtu.

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

Adam Vrána

Adam se věnuje online marketingu a e-commerce od roku 2005, kdy vytvořil a vedl pohlednicový server pro nákup a rozesílku personalizovaných papírových blahopřání. V roce 2008 se navíc začal věnovat brand consultingu v oblasti rychloobrátkového zboží a měl na starosti kompletní marketing v ČR i SR pro výrobky značky durgol®. Pro Dobrý web Adam pracuje od roku 2011 a jeho hlavním úkolem je pochopit potřeby klientů a navrhnout jim správnou kombinaci služeb přesně na míru.