Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Jak změnit běžný korporátní web na výkonný nástroj pro generování leadů představí jeden z vítězů WebTop100 v roce 2011.
Malá ochutnávka prezentace
Ředitel marketingu
Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.
Na příkladu webu abcDieta.cz představí majitel firmy ABC dieta společně s Adamem Vránou z Dobrého webu nástroje a možnosti, jakým způsobem prodávat kvalitní a dražší produkty online.
Během studí, založil internetové servery www.gastronews.cz a www.cukrar.cz specializující se na odbornou gastronomii. Následně vstoupil do společnosti Jídelny.cz, s.r.o. s cílem zbudovat informační portál pro profesionály v hromadném stravování www.jidelny.cz. Poté následoval další vlastní server www.abecedazdravi.cz se zaměřením na zdravou výživu a tyto poznatky převedl do reálné praxe v podobě výrobní firmy specializující se na výrobu a dovážku zdravého jídla zákazníkům domů nebo do zaměstnání a to ve 14-ti městech po celé ČR – www.abcdieta.cz a www.dietaprovsechny.cz.
Videoreklama nemusí být jediným nástrojem, jak rychle a efektivně oslovit uživatele. Stream.cz nabízí více možností a na jednom zajímavém příkladu si ukážeme, že i video bez toho tolikrát znásilněného slovíčka virál, může být úspěšné. A to jak z hlediska sledovanosti, tak z pohledu klienta a několikanásobném návratu jeho investic.
Zkušenosti s monetizací bezplatné cloudové služby.
Malá ochutnávka prezentace
Předseda představenstva a ředitel společnosti
Po studiích na Strojní a Elektrotechnické fakultě v Brně zahájil Martin Cígler svoji profesní dráhu jako programátor na Výzkumném ústavu veterinárního lékařství. V březnu 1990 založil CÍGLER SOFTWARE, dnes jednoho z největších výrobců účetních a ERP systémů v Čechách a na Slovensku. Dnes ve společnosti pracuje jako předseda představenstva a generální ředitel. Od roku 1996 se profesně orientuje převážně na marketing a management. Je ženatý, má tři děti a mezi jeho zájmy patří cestování, fotografování a literatura. V roce 2007 získal prestižní titul Osobnost roku české informatiky a telekomunikací.
O dlouhodobé zkušenosti s provozem affiliate sítě provizni-system.cz se s vámi podělí Petr Soukup ze společnosti VIVANTIS a.s. Řeč bude o přínosu pro váš e-shop, získávání nových partnerů a pohledu na affiliate systém v čase.
Malá ochutnávka prezentace
Produktový manažer
Petr při studijích na Technické Univerzitě v Liberci působil jako projektový manažer ve společnosti Miton. Ve společnosti eBrána si vyzkoušel roli account manažera. Do společnosti VIVANTIS a.s. nastoupil Petr v roce 2011, kde se věnuje převážně optimalizaci a použitelnosti internetových obchodů společnosti. Ve volném čase ho můžete potkat na kole nebo tenisovém kurtu.
Jaké business výsledky přinesla kampaň pro ČSOB Pojišťovnu - "Pošli méďu".
http://www.poslimedu.cz/
Google vytvořil společně s firmou Karlovarské minerální vody případovou studii: Jak reklama na YouTube pomohla zlepšit vnímání značky.
• Důležitost brandingu v online prostředí
• Jak na engagement
• Efektivní nástroje ke zvýšení návštěvnosti na YouTube kanálu
• Výsledky a doporučení z kampaně znacky Magnesia
Malá ochutnávka prezentace
Industry Manager FMCG & Telco
Patricia Neupauerová vystudovala Marketingovou komunikaci & PR a Mediální studia na Karlově Univerzitě. Médiím a mediálnímu plánování se zároveň 5 let věnovala v nadnárodním koncernu Unilever, kde zastřešovala mediální strategie pro značky Dove, Axe, Rexona, Magnum a jiné. Od roku 2011 pracuje v obchodním oddělení českeho Google, kde zodpovídá za online strategii značek zadavatelů z oboru Technology a FMCG. Specializuje se na mediální plánování, branding, a performance marketing.
Případová studie Brand Embassy odhalí, jak firmy využívají zákaznickou péči přes sociální sítě ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Firmy dosahují snížení negativní nálady okolo jejich značky o 70 %, získávají nové zákazníky, získávají informace, jak je vhodně a rychle oslovit, jak vyhodnotit obchodní výsledky zákaznické péče, jejíž se zúčastňují denně tisíce uživatelů sociálních sítí.
Praktické zkušenosti, rady a tipy jak rozjet efektivní zákaznickou péči na sociálních sítích sdělí Alena Oswaldová z Telefonica O2.
malá ochutnávka prezentace
Co-founder & CEO
Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.
Návštěva online samoobsluhy může být pro zákazníka náročným mentálním cvičením nebo příjemným zážitkem. T-Mobile ukáže, jak nový vzhled, chytré kombinace funkcí a důraz na lepší orientaci ve službách, napomohly zvýšení efektivity online péče a spokojenosti zákazníků s webovými stránkami.
Malá ochutnávka prezentace
EBusiness Manager
Ve světě internetu se pohybuje od roku 1999, kdy zakládala jednu z prvních internetových kaváren v Praze a internet se stal i jejím největším koníčkem. Od roku 2001 pracuje pro společnost T-Mobile, kde se podílela na řadě internetových projektů. Zkušenosti s webovými aplikacemi pro péči, zábavu i prodej získala při budování portálů jako t-zones.cz nebo t-music.cz. V současnosti zodpovídá za rozvoj webu t-mobile.cz a zaměřuje se na spokojenost uživatelů.
Vladan Hejnic vám představí úspěšný projekt SmartPak, který využívá Silverpop pro automatický e-mailing, který je sestavován na základě chování návštěvníka na webu a v e-mailu v kombinaci s jeho nákupní historií. Během velmi krátké doby SpartPack spustil asi 50 automatických e-mail kampaní, které odchází každý den. Ty nejúspěšnější generují obrat až 170 Kč na odeslaný e-mail.
CEO
Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
Michal na případových studiích ukáže, že je dobré věnovat se bezpečnosti – kvůli zamezení ztrátám věnovat se optimalizaci kódu webu – kvůli zvýšení rychlosti webu, tím návštěvnosti a tím i zisku.
Hacker
Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.
Vytvořili jsme nový korporátní web. V souladu s trendem a potřebami doby je web responsivní. Tedy web je přizpůsoben široké škále zařízení od mobilních telefonů po chytré televize. Proč ale utrácet za "klasický" mobilní web? Má to smysl? Jako příklad bude použit web vodafone.cz a jeho mobilní verze.
Development Director
Mirek je v současnosti šéf vývojového oddělení MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. kde sestavil nový vývojářský tým a je architektem některých produktů společnosti. V letech 2004 až 2008 působil jako hlavní programátor přední hostingové společnosti FORPSI, kde se specializoval na vývoj interních systémů a automatizaci řady procesů.