Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Téma prvního setkání

  • První část – představení platformy MEDIA MONDAY – Kdo, Co, Kdy, Jak a zapojení účastníků
  • Druhá část – Problém švýcarského nože aneb o specializaci versus konvergenci médií. Jak ovlivňuje stírání hranic mezi mediatypy plánování i každodenní práci médií? Půjdou média cestou specializace, ktará funguje desítky let, nebo konvergence?
  • Třetí část - networking na terase

17.30  Registrace

18.00 Úvod: MEDIA MONDAY – Začínáme
           Nikola Rafaj (programový ředitel, TUESDAY Business Network)
           Ivan Pilný (prezident, TUESDAY Business Network)

 
18.20 Panelová diskuse: O médiích, jejich konvergenci a specializaci
Předsedající: Ivan Pilný (prezident, TUESDAY Business Network)
                     Frank Hitzert (Business Development Director & Publisher, Sanoma Magazines Praha)
                     István Lékó (šéfredaktor, EURO)
                     Matěj Hušek (ředitel pro zpravodajství a multimediální vzdělávání projektu Naše adresa, PPF Media)
                    ­Jakub Unger (ředitel pro obsah, Centrum Holdings)
                    Tereza Hubičková (sales manager, Telefónica O2 Czech Republic)

19.30 Networking na terase

21.30 Závěr akce