Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:30 - 9:40

Přivítání

Začněme den dobrou snídaní a kávou.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Deník N

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

9:40 - 10:00

Úvodní pohled do světa zákaznické zkušenosti

Josef Havelka Josef Havelka

TFO

Humbug

Josef Havelka

Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

10:00 - 11:40

Josef Havelka vyzpovídá velmi pečlivě své hosty

Tematické okruhy:

1. Co je pro Vás zákaznická zkušenost? Odkud kam až sahá?
2. Máte CX strategii? Definovanou / sepsanou?
3. Jak ji manažujete napříč byznysem? Kdo je zodpovědný? A jakou má opravdu   váhu v organizaci?
4. Customer service je generelně drahá záležitost. Máte data o tom, že se to opravdu vyplatí?
5. Kam investovat víc? Do značky či do CX?
6. Jak manažujete CX a firemní kulturu, která je nezbytná ke tvorbě zákaznické zkušenosti?

Jan Binar Jan Binar

CEO

MCCANN PRAGUE

Jan Binar

Vystudoval VŠE a při studiu v roce 1994 nastoupil na pozici account executive do společnosti McCann Erickson Praha. Tam postupně zastával funkce v oddělení služeb zákazníkům, strategického plánování i kreativního oddělení. V roce 2004 se stal výkonným ředitelem.

Pod jeho vedením společnost vyrostla a dnes patří k nejkvalitnějším a největším komunikačním skupinám v Praze. Pracuje pro místní klienty a také připravuje regionální či globální kampaně. Mezi její klienty patří například značky Vodafone, L’Oréal, Mastercard, Baťa, Coca-Cola, Nokian, Gambrinus a Kozel. Žádná jiná agentura nezískala v tomto roce i v posledních pěti letech tolik ocenění za efektivitu klientských kampaní jako McCann. McCann také pravidelně vyhrává v soutěžích kreativity a může se pyšnit i zlatou cenou z nejprestižnější soutěže v oboru – Cannes Lions.

Jan Binar externě přednáší na VŠE, UK a střední a vyšší odborné škole Michael. Od roku 2010 je prezidentem Asociace komunikačních agentur a v roce 2016 se stal prezidentem Edcomu – evropského sdružení vzdělávacích institucí v oblasti komerční komunikace.

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Josef Havelka Josef Havelka

TFO

Humbug

Josef Havelka

Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

Jakub Petřina Jakub Petřina

Marketingový ředitel

Air Bank

Jakub Petřina

Jakub Petřina se v marketingu pohybuje téměř dvacet let. Pracoval například pro Pražské pivovary, Oskar Mobil (dnes Vodafone) nebo CK Fischer. V roce 2005 se připojil ke skupině PPF jako marketingový ředitel Home Credit pro Českou a Slovenskou republiku. Od roku 2011 je marketingovým ředitelem Air Bank. Je ženatý a má dvě děti. Hraje tenis, fotbal a golf, a je také fanouškem NHL.

Lucie Svobodová Lucie Svobodová

Manažerka péče o hosty

AMBI CZ

Lucie Svobodová

Lucie Svobodová, manažerka péče o hosty z Ambiente Restaurant, sítě restaurací, která si zakládá na perfektním přístupu k zákazníkům, originální komunikaci a skvělém servisu.

11:40 - 12:00

Networking a závěr akce