Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

18:05 - 18:10

úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:15 - 18:25

Síla zákaznického hodnocení

Na sociálních sítích může vzniknout nekontrolované hodnocení, které může vést k poškozování reputace e-shopu či internetových služeb, pokud zákazník nemá možnost vyjádřit se přímo firmě, se kterou má nějakou negativní zkušenost. Proto je důležité využívat prostředky ke sběru hodnocení, které garantují svou nezávislost, aby lidé věděli, že zde mohou sdělit jakýkoli názor. Zároveň však musí tento sběr být kontrolovatelný, a to v takové míře, aby nedocházelo k uveřejňování komentářů s vulgárním obsahem, se spamem, reklamou a neoprávněným hodnocením.

Veronika Egerová Veronika Egerová

PR specialistka

Safe Shopping

Veronika Egerová

Veronika má ve firmě Safe Shopping s.r.o. na starosti vše okolo marketingu, médií a sociálních sítí. Současně se také připravuje na státnice v oboru český jazyk a literatura na Technické univerzitě v Liberci. Ráda objevuje krásy a nástrahy světa e-commerce. Ve volném čase se věnuje hlavně psí rodině a vaření.

18:30 - 18:40

Doporucim.cz - monitoring zakaznické zkušenosti

Kdy naposled se Vás majitel restaurace, fitka, autoservisu, banky, obchodu zeptal:
"Jste s našimi službami spokojeni? Co se Vám líbí a v čem se můžeme zlepšit"? Už dlouho ne, že?
Na konkrétních číslech a zákaznících ukážu, jak důležité je starat se o zákazníka, a jaké přímé dopady to má na loajalitu, retenci a zisk společnosti.
Přesvědčím vás o důležitosti a snadnosti podchycení zákazníka v reálném světě, offline.
A nezapomenu na důležité heslo: Customer Service Is The New Marketing 
Michal Bláha Michal Bláha

Podnikatel, investor, konzultant

Michal Bláha

Michal Bláha

Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

18:45 - 18:55

10 tipů jak jednoduše začít se zákaznickou péčí na sociálních sítích a čeho se vyvarovat

Důležitost odpovídání na nespokojené zákazníky na Facebooku si uvědomuje již většina firem. Jak by ale firma měla provozovat zákaznickou péči na sociálních sítích systematicky? Jak nastavit interní tým pro co nejvyšší efektivitu, jak se připravit na komunikační krizi? Dozvíte se od zakladatele globálního poskytovatele social care platformy Brand Embassy a zástupkyně social media týmu Air Bank.

Vít Horký Vít Horký

Co-founder & CEO

Brand Embassy

Vít Horký

Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

Petra Jelečková Petra Jelečková

Specialistka sociálních médií

Air Bank

Petra Jelečková

Vystudovala mediální studia se specializací na digitální média na Masarykově Univerzitě. Ještě v době studií pracovala na projektech TEDxBrno nebo Brno Expat Centre, aby později přesídlila do Prahy. V současnosti má na starosti veškerou komunikaci na sociálních sítích Air Bank. Ve volném čase se spolupodílí na projektech audiovizuálního labelu Lunchmeat, který kromě menších akcí pořádá každoroční festival nové elektronické hudby a vizuálního umění.

19:00 - 19:10

Zákaznická zpětná vazba na české eshopy z pohledu služby Ověřeno zákazníky

Ve službě Ověřeno zákazníky je zapojeno více jak 7500 internetových obchodů v České republice, vč. těch největších jako Mall.cz, Kasa.cz, Parfums.cz,.. Jak čeští zákazníci hodnotí služby zapojených obchodů? Na co si nejčastěji stěžují? Jak eshopy reagují na negativní hodnocení? A mnohé další dotazy zodpoví Kamil Demuth z Heureka.cz, která službu Ověřeno zákazníky provozuje. O nabité zkušenosti s využíváním této služby z pohledu eshopu se podělí také Vlastimil Vávrů ze společnosti Maternia, která provozuje eshop VašeČočky.cz, který patří ke špičce ve svém oboru.

Kamil Demuth Kamil Demuth

Founder & CEO

Scuk.cz

Kamil Demuth

Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.

Vlastimil Vávrů Vlastimil Vávrů

CEO

Maternia

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů se na internetu pohybuje od roku 1999. Nejdříve pracoval jako PHP a java programátor, od roku 2008 spoluvlastní a řídí společnost Maternia, největšího prodejce čoček v České republice a na Slovensku. Společnost Maternia úspěšně působí také v Rakousku a Německu, aktuálně vyřizuje přes 14 000 objednávek měsíčně. Od roku 2011 je Vlastimil Vavrů také společníkem v Optiscontu, který provozuje kiosky pro samoobslužný prodej dioptrických brýlí.

19:15 - 19:45

panelová diskuze

Michal Bláha Michal Bláha

Podnikatel, investor, konzultant

Michal Bláha

Michal Bláha

Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

Kamil Demuth Kamil Demuth

Founder & CEO

Scuk.cz

Kamil Demuth

Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.

Veronika Egerová Veronika Egerová

PR specialistka

Safe Shopping

Veronika Egerová

Veronika má ve firmě Safe Shopping s.r.o. na starosti vše okolo marketingu, médií a sociálních sítí. Současně se také připravuje na státnice v oboru český jazyk a literatura na Technické univerzitě v Liberci. Ráda objevuje krásy a nástrahy světa e-commerce. Ve volném čase se věnuje hlavně psí rodině a vaření.

Vít Horký Vít Horký

Co-founder & CEO

Brand Embassy

Vít Horký

Vít je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

Petra Jelečková Petra Jelečková

Specialistka sociálních médií

Air Bank

Petra Jelečková

Vystudovala mediální studia se specializací na digitální média na Masarykově Univerzitě. Ještě v době studií pracovala na projektech TEDxBrno nebo Brno Expat Centre, aby později přesídlila do Prahy. V současnosti má na starosti veškerou komunikaci na sociálních sítích Air Bank. Ve volném čase se spolupodílí na projektech audiovizuálního labelu Lunchmeat, který kromě menších akcí pořádá každoroční festival nové elektronické hudby a vizuálního umění.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Vlastimil Vávrů Vlastimil Vávrů

CEO

Maternia

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů se na internetu pohybuje od roku 1999. Nejdříve pracoval jako PHP a java programátor, od roku 2008 spoluvlastní a řídí společnost Maternia, největšího prodejce čoček v České republice a na Slovensku. Společnost Maternia úspěšně působí také v Rakousku a Německu, aktuálně vyřizuje přes 14 000 objednávek měsíčně. Od roku 2011 je Vlastimil Vavrů také společníkem v Optiscontu, který provozuje kiosky pro samoobslužný prodej dioptrických brýlí.

19:45 - 21:30

networking

21:30

předpokládaný konec setkání