Menu Zavřít

BRANDstorming

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Archiv akcí BRANDstorming

4.  dubna 

BRANDstorming 2024

Další ročník konference BRANDstorming se zaměří na inovace a nejnovější trendy v marketingové komunikaci, ať už v oblasti budování značky, reklamní kreativity či měření efektivity marketingových kampaní.

20.  dubna  2023

BRANDstorming 2023

Každá značka chce být jedinečná. Jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla? Přijďte si pro další dávku kreativní inspirace a seznamte se se značkami, které to umí roztočit.

21.  dubna  2022

BRANDstorming 2022

Každá značka chce být jedinečná. Jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla? Představíme inspirativní příběhy, případové studie i zajímavá data.

29.  dubna  2021

BRANDstorming 2021

Každá značka chce být jedinečná. Jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla? Představíme inspirativní příběhy, případové studie i zajímavá data.

3.  září  2020

BRANDstorming 2020

Každá značka chce být jedinečná. Na šestém ročníku konference BRANDstorming se dozvíte, jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla. Představíme inspirativní příběhy, případové studie i zajímavá data.

12.  března  2019

BRANDstorming 2019

Jeff Bezos prohlásil, že vaše značka je to, co o vás říkají ostatní lidé, když zrovna nejste v místnosti. A jak mluví o té vaší? Na pátém ročníku konference BRANDstorming rozkryjeme alchymii lovebrandu.

14.  března  2018

BRANDstorming 2018

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na čtvrtém ročníku konference BRANDstorming.

8.  března  2017

BRANDstorming 2017

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na třetí ročník konference Brandstorming.

17.  března  2016

BRANDstorming 2016

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na druhý ročník konference BRANDstorming.

26.  března  2015

BRANDstorming 2015

Hezky se o nich mluví, špatně se měří. Značky nebo chcete-li brandy. Je to s nimi běh na dlouhou trať a často je bereme jen jako něco, co prostě máme. Jak o ně ale správně pečovat? Přijďte si pro inspiraci na první ročník nejznačkovější české konference.