Menu Zavřít

BUSINESS TUESDAY

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Archiv akcí BUSINESS TUESDAY

7.  února  2012

Tvorba cen a věrnostní programy: dva klíčové nástroje obchodního úspěchu

Zahajujeme nepravidelný seriál vzdělávání pro podnikatele, zejména pro startupy – ale zástupci větších zaběhnutých firem by jej také neměli přehlédnout! Seriál bude mít formu workshopu, pořádá se v rámci řady BUSINESS TUESDAY, ale jeho formát bude pracovnější, než tomu na BUSINESS TUESDAY obvykle bývá, přineste si proto blok, barevné tužky a neunavený mozek.

6.  prosince  2011

Jak je neznáte ...

Některé z nich asi znáte, některé možná neznáte. A některé znáte, ale neznáte je tak docela. Poslední letošní Business TUESDAY je jiné než ostatní - nejen proto, že je tradičně mikulášské a jeho součástí je tombola o pěkné ceny.

6.  září  2011

Fail Stories

KAPACITA SÁLU NAPLNĚNA !!!

Je na čase přestat se obávat neúspěchu, ale naopak ho začít vnímat jako učební nástroj pro naše podnikání. Představíme Vám příběhy podnikatelů, kteří se s Vámi o své neúspěchy podělí a získáte tak jedinečnou příležitost se z jejich neúspěchů poučit a připravit se na úspěch!

Máme pro Vás připraven záznam z Fail Stories, možnost stažení na odkaze zde

14.  června  2011

Success Stories

Úspěch se neodpouští – ale můžeme se z něj hodně naučit. Pozvali jsme zapálené podnikatele, kterým se díky odhodlání a tvrdé práci, víře ve vlastní schopnosti nebo i s přispěním náhody podařilo uspět na náročných trzích.

3.  května  2011

Jak ušetřit: Optimalizace daní a provozních nákladů

Za každu korunu, kterou vyděláme a utratíme, zaplatíme na daních další korunu. Jenže české daňové předpisy patří k nejzapeklitějším textům, s jakými se člověk v životě setká. Číst se dají různě.

8.  března  2011

Green IT a ceny energií

Počítač hučí, hřeje, svítí. Miliony počítačů dokážou pořádně zamávat účty za elektřinu i životním prostředím. Seznámíme se s tím, jak energetickou náročnost výpočetní techniky krotí největší firmy v oboru v datových centrech poháněných a chlazených větrem, vodou, sluncem či geotermální energií.

1.  února  2011

Veřejné zakázky a informatika: Kdy spatříme světlo na konci tunelu?

Zaměříme se na fungování veřejných zakázek v oblasti IT, na to, jaká jsou jejich specifika a proč je okolo nich tolik skandálů. Mohou na tom digitální technologie něco změnit, nebo naopak spíše přispívají k neprůhlednosti, nesrozumitelnosti a manipulovatelnost celého procesu?

7.  prosince  2010

Ženy s odvahou

Odvaha je vlastnost většinou připisována mužům. Přesto ženy potřebují častěji více odvahy než muži, aby se v životě a světě prosadily. Zvláště v prostředí, které je často primárně ovlivňované muži.

2.  listopadu  2010

Akvizice firem - Jak prodat společnost s maximálním výnosem

Podle nadnárodních konzultačních společností se u nás dá brzy očekávat další rozmach fúzí a akvizic. Zájem finančních investorů poroste a české firmy by měly vědět, jak v této problematice chodit – která očekávání jsou reálná a která ne, jak se připravit, na co dát pozor a jak zdůraznit co nejlépe své přednosti.


7.  září  2010

Lidské zdroje, lidské zacházení a lidský faktor

Co se děje s českým trhem práce v oblasti manažerských, technických a podobných profesí? Dá se víc peněz vydělat v controllingu nebo programováním v Javě? Kdo je nejlepší zaměstnavatel a komu se vyhnout? Na zářijovém BUSINESS TUESDAY nahlédneme do hlubin českého trhu práce a podíváme se, zda je poznamenán krizí, odlivem mozků či jinými negativními vlivy.

4.  května  2010

Marketingový výzkum - naučte se mu rozumět za jeden večer

 

Marketingový výzkum spočívá ve sběru a analýze dat týkajících se zákaznického chování a preferencí, odezvy zákazníků na marketing produktů a služeb. Jeho metody se dělí na kvalitativní (diskusní skupiny, hloubkové rozhovory) a kvantitativní (telefonické a osobní dotazování, panely, kontinuální výzkumy, testy, mystery shopping). Zdaleka ne všichni podnikatelé a manažeři si uvědomují hodnotu informací, jež jim může marketingový výzkum přinést, je-li ovšem proveden kvalitně, což není samozřejmostí. Květnové BUSINESS TUESDAY umožní účastníkům proniknout do tajů této pozoruhodné disciplíny.

9.  března  2010

Komerční open source

Komerční open source a jeho využívání v ČR. Jaké jsou trendy, modely (licence, software as a service) komerčních aplikací s otevřeným zdrojovým kódem a jak vychází z porovnání s uzavřeným softwarem (funkcionalita, podpora, celkové náklady)? Üspěšná a neúspěšná řešení a co se hodí pro moji firmu.

9.  února  2010

Získejte finanční svět na svoji stranu

V době krize firmy logicky sahají po úsporách a zároveň hledají co nejlevnější finanční zdroje. Jak obtížné je dnes získat úvěr a jakými cestami ulevit firemnímu rozpočtu chytrou optimalizací finančních nástrojů?

8.  září  2009

Datové schránky - technologie pro nový business?

Datové schránky jsou zejména pro uživatele IT  a pro státní správu tématem číslo 1 během léta 2009. Na zářijovém BUSINESS TUESDAY se však chceme podívat dál – datové schránky nabízejí úžasnou příležitost nejen pro komunikaci s úřady, ale i pro nová řešení pro komunikace mezi firmami. Od 1. ledna 2010 se stanou datové schránky technologií, na které budou moci softwarové společnosti stavět vlastní řešení. Pro koho bude možné datové schránky využívat a za jakých podmínek?

Kompletní seriál o datových schránkách najdete na www.podnikatel.cz

5.  května  2009

Evropské fondy trochu jinak aneb jak se k nim opravdu dostat

Evropské fondy – stokrát omílané  téma, ale málokdo se v nich orientuje. Květnové BUSINESS TUESDAY proto chceme udělat „návodně“, abyste si mohli na jeho konci konečně říct: ano, půjdu do nich / ne, nebudu se jimi zabývat. V průběhu večera Vám proto představíme jednoduchou a srozumitelnou formou, PROČ se jimi zabývat, JAK se v nich vyznat a CO je potřeba udělat pro úspěšný projekt. Partnerem květnového setkání je UniCredit Bank Czech Republic.

Podmínky registrace
Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu
info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.

Partneři akce

Partneři akce

Mediální partner

Organizátor

Produkce