Reklamu jako takovou nevymyslel pan Vajíčko a kapitalismus nezačal v listopadu 1989. My víme, že tohle víte, ale přesto si myslíme že není na škodu vypravit se někdy do starších vrstev kulturního podloží naší spotřební společnosti a podívat se, na čem dnes stojíme.
Opero pro vás připravilove spolupráci s TUESDAY Business Network tematický večer s americkou reklamou padesátých, šedesátých a sedmdesátých let New and Improved. Nepůjde však o prostou sentimentální připomínku zašlých časů. Kategoriím cigaret a tabákových výrobků, pracích prostředků a kosmetiky se budeme věnovat hlouběji a zkusíme nakreslit vývojové křivky jejich komunikace a vnímání od padesátých let až po dnešek.
Součástí večera bude samozřejmě promítání předmětných reklam (bude jich hodně!) a diskuse s publikem i panelisty. Mezi nimi nebudou chybět marketéři Tomáš Hrivnák, Josef Havelka, ale také zástupci kreativního marketingového řemesla, antropolog, spisovatel či filmař.
Těšíme se na Vás!
05/02/2019 od 18:30
pořádá:
Opero za podpory TUESDAY Business Network
kapacita:
100 osob
vstupné:
300 Kč, pro členy Opera zdarma