Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu startuje

Server Lupa.cz dnes odstartoval nominace v anketě Křišťálová Lupa, která už od roku 2006 hledá a oceňuje ty nejúspěšnější a nejzajímavější projekty, užitečné služby a výrazné osobnosti české internetové scény. Ode dneška až do 27. srpna mají široká veřejnost i odborná porota složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa příležitost nominovat své favority. Ti nejúspěšnější pak postoupí do finálového hlasování.
30. 7. 2018

Internetoví uživatelé mohou nominovat prostřednictvím online formuláře, který je k dispozici na webových stránkách ankety.

Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Cena popularity
  • Zpravodajství a publicistika
  • Online video
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby
  • Zájmové weby
  • One (wo)man show

Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • E-commerce inspirace
  • Marketingová inspirace
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Vlastníci a provozovatelé internetových projektů mají možnost nominovat svůj projekt prostřednictvím speciálního nominačního formuláře. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

Finální hlasování, určující pořadí v jednotlivých kategoriích, ve kterých hlasuje veřejnost, proběhne od 20. září do 1. listopadu. Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 22. listopadu.

Anketu Křišťálová Lupa 2018 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz a Tiscali Media.

Čtěte dále

Simona Kijonková (Zásilkovna): Na doručování zásilek jsme…

Osobnosti českého e-byznysu se sejdou na E-Business Foru…

Michelle Losekoot na Content First: Sociální sítě Prahy…