Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

BRANDstorming 2022: Smršť inspirativních lovebrandů

 Autor: Internet Info
Odvážná, kreativní, jedinečná. Taková chce být každá značka. Jak toho ale dosáhnout?
23. 3. 2022

Přijďte si poslechnout příběhy značek, které se nebály jít proti větru a vyplatilo se jim to. Už 21. dubna 2022 startuje IX. ročník konference BRANDstorming. Řeč bude o designu, packagingu nebo krizové komunikaci. A čekají i vás tipy, jak udělat na nasycených trzích pořádný průvan konkurenci navzdory.

Na co se můžete těšit?

  • Udržet si dobré jméno není procházka růžovým sadem, ale spíš minovým polem. Co dělat, když to někde bouchne? Kateřina Kopecká, Marketing & Community Manager z Comdata Czech, ukáže na konkrétních příkladech, jak na krizovou komunikaci na sociálních sítích i jak překonat úskalí bez ztráty kytičky.
  • Značka nestojí jen na „krásném logu“. Je potřeba najít rovnováhu mezi designem a marketingem, hrou a funkcí. Sladit obě polohy a vytvořit autentické sdělení. Jiří Toman, Founder a Creative Director Toman Design, vám ukázkami z praxe napoví, kudy taková cesta k rovnováze při tvorbě značky vede.
  • Růst skrze akvizice může být strategický oříšek. Sjednocení komunikace, lidské i produktové propojení, to je jen hrstka toho, co je třeba v multi-brandech řešit. O tvorbě brandové strategie skupiny i jednotlivých značek a budoucnosti muti-brandů promluví Karel Pařízek, CMO v BiQ Group.
  • Určitě na vás někde vykoukli tancující křečci v ponožkách. Dedolesu se díky téhle kampani podařilo několikanásobně zvýšit povědomí o značce a protančit se k vyšším tržbám. Co dělat a nedělat pro to, aby se vaší značce povedlo totéž, prozradí Radovan Andrej Grežo, kreativní ředitel a majitel agentury Somebody & Somebody. Taky vymyslel ty křečky.
  • Chcete se prosadit na vysoce konkurečním trhu? Robert Němec pracoval na strategiích pro T-Mobile nebo Notino, a teď má na starosti kompletní marketingové služby pro novou německou značku Lord Hausgeräte. V přednášce otevře témata, jak najít díru na zdánlivě přeplněném trhu, využití výzkumu při budování strategie a v neposlední řadě na příkladu značky Lord předvede, co je to hlavní komunikační idea.

A to je jen pár prvních vlaštovek z chystaného programu. Sletí se toho mnohem víc! Celý program si můžete prostudovat na webu konference.

BRANDstorming odstartuje 21. 4. 2022 v 9:00. Setkáme se v Jalta Boutique Hotel, Václavské náměstí 818/45, Praha 1.

Buďte u toho s námi! Těšíme se na vás.

Čtěte dále

ICT ve zdravotnictví: proběhla první letošní offline…

Konference In-Comms Forum je za námi, máme pro vás záznam

WORKSHOP LinkedIn Recruitment Live: Praktická ukázka talent…