Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

#CIF23: Projděte si s námi aktuální internetové trendy

 Autor: Martina Oravcová
Program nabízí téměř dvacítku přednášek a velkou debatu CEO největších českých mediálních domů.
5. 10. 2023

Další ročník Czech Internet Fora proběhne 2. listopadu v Praze. Letos se přesuneme do nových prostor hotelu Comfort. Program toho nabízí opravdu hodně, je na co se těšit. Vstupenky si můžete pořídit zde.

Vybíráme z letošního programu

Velká debata o video obsahu a jeho monetizaci, zúčastní se představitelé významných mediálních domů:

  • Tomáš Búřil, Seznam.cz
  • Petr Houzar, Google
  • Daniel Grunt, Nova Group
  • Martina Říhová, Czech News Center a Active Group
  • Marek Singer, FTV Prima
  • Moderuje Filip Rožánek, Digizone.cz

Jaký videoobsah poutá pozornost diváka

Přednáška Terezy Šimečkové z Nielsen Admosphere nabídne pohled do trendů ve sledování videa. Jak se liší preference věkových skupin, jaká zařízení využíváme ke sledování videoobsahu, jaká videa sledujeme nebo jak se mění naše volnočasové aktivity v digitálním věku? Podíváme se na trendy u domácností využívajících video služby a na rostoucí popularitu placených platforem. 

Rozhovor s novinářem Čestmírem Strakatým 

Jak se v Česku daří podcastům a videorozhovorům? Jsou jejich konzumenti ochotni si za obsah připlatit, jaká témata táhnou a mají šanci na úspěch další nové projekty? Jaké výhody přináší novinářům práce na volné noze nebo naopak zázemí velkého mediálního domu? A jak jim při práci pomáhá či naopak jejich tvorbu ohrožuje umělá inteligence? To vše v rozhovoru s novinářem Čestmírem Strakatým probere šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.

AR v kampaních na sociálních sítích

Po Snapchatu se AR efekty a filtry postupně dostávají i na další sociální sítě. Vojtěch Lambert z LCG New Media ve své přednášce ukáže, jaké jsou mezi platformami rozdíly, a přidá i konkrétní ukázky a reálná čísla.

Online reklama může garantovat nejen výkon, ale i byznysový růst

Pokud chcete jako značka růst z dlouhodobého hlediska, potřebujete také dlouhodobou strategii. Growth Marketing představuje odlišný přístup od reklamy zaměřené na výkon a ukazuje se jako dlouhodobá a udržitelná cesta k obchodnímu úspěchu značek. Petr Struna z Ogilvy ukáže, jak tento přístup funguje v praxi a jaké přináší výsledky.

Jak zaujmout Generaci Z? Jděte na jejich platformy

Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe nás nechá nahlédnout do uživatelského chování nejmladší generace a prozradí, na jakých platformách tráví svůj čas, co ji baví a jak jí přizpůsobit reklamní kampaně.

Velké jazykové modely v novinách

Co přináší nyní snadno dostupné velké jazykové modely pro práci novinářů? A co jim naopak svěřit nemůžeme? Datový novinář Jan Cibulka z Českého rozhlasu představí výsledky několika malých experimentů, kterými na serveru iROZHLAS.cz prakticky zkoumali možnosti této dnes populární technologie.

Vliv umělé inteligence na média

Stojíme před zásadní technologickou změnou srovnatelnou s nástupem internetu, které naprosto změní způsob, jakým uvažujeme. Nad dopadem umělé inteligence nejen na mediální trh se zamyslí Josef Šlerka, který působí na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. 

Jak dostat z digitálních brandových kampaní co nejvíce

Jeden z nejčastějších cílů digitálních kampaní je zvyšování povědomí o značce. Klára Procházková z GroupM Nexus představí tzv. mikrokampaně, které ukazují, co je klíčové pro to, aby si uživatel reklamní sdělení skutečně zapamatoval. Lesanka, Bledulka a Pivoňka jsou sice virtuální značky, ale i skutečné programatické kampaně, které pomohou s optimalizací a plánováním online reklamy.

Pořadu Spotlight: Proč další rozhovorový formát?

Rozhovorových formátů v České republice není málo, přesto se vydavatelství Economia rozhodlo přijít s vlastní produkcí a nahradit tak dosavadní externí spolupráci s DVTV. Jak těžké je nalákat nové diváky a lze vůbec přinášet další neotřelá témata? Jaká témata nejvíce táhnou a musí rozhovorový formát vždy reagovat na aktuální dění? A liší se vedení rozhovorů ve veřejnoprávním médiu a soukromém? Na to odpoví dramaturgyně pořadu Spotlight Eliška Dokulilová a moderátorka Světlana Witowská.

A bude toho ještě mnohem více. Prozradíme, že se dále můžete těšit například na Broňu Sobotku, který vytváří úspěšné online kurzy angličtiny nebo na zástupce ze společnosti Barion. Kompletní program a medailonky řečníků a řečnic jsou k dispozici na webu. Vstupenku si můžete pořídit zdeCzech Internet Forum proběhne 2. listopadu v Praze.

Čtěte dále

VIDEOZÁZNAM z debaty na E-Business Foru 2023

AI, současné výzvy e-businessu, SEO, retail marketing a…

Odstartovaly nominace do ankety Křišťálová Lupa 2023