Během letošního roku jsme připravili celkem 26 konferencí. Sešli jsme se tváří v tvář i online. Doufáme, že i vy jste stihli některou z našich akcí navštívit, a že se vám její průběh líbil.
Nyní se můžete do detailu seznámit hned s devíti eventy, které proběhnou v první polovině roku. Třeba si rovnou v naší nabídce vyberete, ať už pro sebe nebo pro své blízké. Vstupenka na naši akci by se perfektně vyjímala pod vánočním stromkem. Momentálně platí u většiny akcí early birds zvýhodněná cena vstupenek.
Na kterých akcích se můžeme potkat?
Umělá inteligence hýbe mnoha obory, marketing není výjimkou. Jak pomocí AI tvořit reklamní texty a články? Jaké AI nástroje jsou pro marketéry relevantní? Podíváme se na možnosti a potenciál AI influencerů, právní aspekty AI nebo využití AI v péči o zákazníky. Už nyní pro vás máme kompletní program online setkání MARKETING MEETING. V ceně registrace je také kompletní videozáznam.
AI a strojové učení ve zdravotnictví, jejich využití pro analýzu snímků nebo detekci onemocnění, digitalizace procesů, moderní IT infrastruktura a cloud i kybernetická bezpečnost ve zdravotnictví. 17. ročník konference nabídne řadu trendy témat od profíků s mnohaletými zkušenostmi.
AI a data ve světě financí. Přijďte si poslechnout konkrétní case studies, jak si s novými výzvami poradily banky, pojišťovny a další finanční instituce, a jaké úkoly mají teprve před sebou. Věnovat se budeme i tématu péče o zákazníky.
Další online MARKETING MEETING potěší všechny content creatory. Jak vytvářet skvělé texty, které přitáhnou pozornost potencionálních zákazníků a pomohou samotným prodejům? Chatboty a AI v copywritingu, jak najít správné call-to-action při psaní textů, nebo právní aspekty copywritingu.
Zajímá vás, jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou? Pak nesmíte chybět na naší konferenci BRANDstorming. Představíme si příběhy značek, probereme inovace v marketingu, AI a nové technologie, personalizaci a Data Driven Marketing, UX a design thinking v marketingu, krizovou komunikaci a reputaci značky.
Velmi oblíbená konference pro HR manažery nebo specialisty interní komunikace. Otevřeme řadu témat: AI a budoucnost práce, HR marketing a employer branding, řízení a organizace práce v remote i hybridním režimu, automatizace HR procesů, podíváme se také na výzkumy a data o vývoji na pracovním trhu.
Na naší konferenci pro všechny kreativce opět nabídneme to nejlepší z obsahového marketingu českých i světových značek: case studies, trendy, data a nové technologie. Věnovat se budeme tvorbě obsahu pro sociální sítě, oblíbeným video formátům a podcastům či copywritingu a kreativnímu psaní, které zaujme cílové publikum. Podíváme se také na inovace v obsahovém marketingu včetně využití nových technologií AI, AR i VR. Přijďte si pro pořádnou dávku obsahové inspirace.
Další online setkání MARKETING MEETING nabídne detailní informace o tom, jak se zdokonalit v tvorbě mailingů. Podíváme se na trendy v e-mailingu pro rok 2024, jak na akvizici nových zákazníků a růst databáze, AI a strojové učení v e-mailingu, právní regulace a ochrana soukromí – na co si dát pozor, B2B versus B2C e-mailing – porovnání strategií.
Samozřejmě si nenecháme ujít ani podzimní sezónu konferencí. Už teď se můžete těšit na Mobile Marketing Forum (24. září) nebo na Czech Internet Forum (5. listopadu).
Přejeme vám krásné prožití vánočních svátků a do nového roku jen to nejlepší. Těšíme se na setkání s vámi i v roce 2024.