Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Debata šéfů mediálních domů, příběh magazínu Heroine nebo výzkum o trávení času za využití technologií

 Autor: II
Tradiční konference Czech Internet Forum nabídne řadu přednášek, bude řeč o roli videí ve stories a na sociálních sítích, influencer marketingu, podíváme se na úskalí měření konverzí v roce 2022, právo v marketingu nebo budoucnost online kampaní bez cookies.
6. 9. 2022

Prohlédněte si kompletní programmedailonky našich letošních spíkrů. Startujeme 1. listopadu v Praze. 

Vybíráme z přednášek

Výzkum společnosti Nielsen Admosphere – jak české publikum tráví svůj čas? Vítězí tradiční média, sociální sítě nebo snad videohry? Vše, včetně rozdělení podle věkových kategorií, nám odprezentuje Tereza Šimečkova.

Jak se pracuje s generací Z? Nahlédneme do kuchyně webu heyfomo.cz. Nejen myšlení, ale i pracovní nasazení je u generace Z jiné. Jak pracovat se sociálními sítěmi, aby obsah bodoval u mladého čtenáře? Lze v dnešní době, kdy jsou mladí přehlceni informacemi, vůbec získat pozornost? Kromě toho nám Karolína Čumriková také prozradí, jak pracovat s týmem, který tvoří studenti středních a vysokých škol.

Feminismus je sexy, je přesvědčena redakce Heroine. Dvě tvůrkyně tohoto magazínu,Ilona Kleníková a Michaela Kramárová, nás provedou tím, jak se podařilo vybudovat nový, neotřelý obsah pro ženy, který se liší od tradiční konkurence. Jak se stalo, že se feministická perspektiva dostala do mainstreamu? Kdo patří mezi čtenářky webu/časopisu, kde se vzaly a co musely číst předtím? Jak vzniká nezávislý obsah, kdo ho podporuje a jak v Heroine pracují s uživateli?

Jak náročné je vybodovat nový byznysový zpravodajský web? O čerstvé zkušenosti se podělí spoluzakladatelka newstream.cz, Tereza Zavadilová. Jak se vůbec daří i přes silnou konkurenci bez zázemí velkého nakladatelství provozovat plnohodnotný web, který má své pevné místo?

Mediální debata: jak obstojí média v tvrdé konkurenci sociálních sítí? Dokáží klasická média zaujmout nové mladé publikum? Připravují pro něj něco speciálního? Jaké projekty pro mladou generaci nesly ovoce a jaké novinky se pro ni chystají? Je vůbec možné konkurovat sociálním sítím a herním platformám? V debatě se k současným trendům vyjádří: 

  • Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz
  • Lenka Černá, generální ředitelka, Economia
  • Martina Říhová, CEO Active Radio a CMI News Active Radio
  • Marek Singer, generální ředitel FTV Prima
  • Tomáš Stránský, Co-CEO CZECH NEWS CENTER
  • Jan Vlček, generální ředitel Nova Group

Na letošním 17. ročníku Czech Internet Fora vystoupí profíci ze společností Nielsen Admosphere, Seznam.cz, Economia, FTV Prima, TV Nova, Dognet, LCG New Media, eHUB.cz, NextPage Media a další. Na webu konference najdete veškeré potřebné informace: kompletní program, profily řečníků a řečnic a hlavně také registrační formulář.

Czech Internet Forum

Kdy? V úterý 1. listopadu od 9 hodin

Kde? V Konferenčním Centru City v Praze.

Generálním partnerem konference je Dognet – profesionální affiliate síť se stovkami inzerentů a tisícovkami publisherů. Partnery jsou Adform, eHUB.cz, FTV Prima, HUAWEI Ads, LCG New Media a Seznam.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Cnews.cz, Marketing Journal, MediaGuru. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Čtěte dále

Mrkněte na naše podzimní konference

Mobile Internet Forum: inovativní mobilní aplikace,…

Nominujte své favority v anketě Křišťálová Lupa 2022