Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

E-Business Forum 2021 se stěhuje do onlinu

Jaký vliv může mít logistika na výkon e-shopu, nebo jak ztrojnásobit svůj obrat a zároveň se chovat šetrně k přírodě? Vše se dozvíme na 12. ročníku konference.
30. 3. 2021

Na E-business Foru, největší české e-commerce konferenci, špičky online byznysu sdílí své know-how. Připojte se taky, startujeme 25. 5. 2021. Díky on-line formátu letos stihnete všechny přednášky. Odpadá totiž volba, kterému ze dvou sálů, kde program obvykle probíhá, dáte přednost. Přednášky poběží v jednom proudu a dostanete kompletní videozáznam, k jednotlivým řečníkům se tak můžete znovu vracet. 

Letošní ročník se zaměří na 4 hlavní tematické okruhy, a to udržitelnost a společenskou odpovědnost, logistiku, péči o zákazníky a na dopady koronakrize na e-commerce.

Co nabízí letošní program? 

Výrobce bot Vasky od začátku sází na kvalitní obuv zhotovenou z lokálních materiálů. Jak se daří firmě, která se rozhodla sázet na tradici, kvalitu a udržitelnost v podnikání? Jaké jsou její plány do budoucnosti? O tom bude mluvit Václav Staněk – zakladatel Vasky.

Michal Menšík, CEO DoDo, prozradí, jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled ovlivnila situace nouzového stavu. Mimo jiné také ukáže, jak významný vliv může mít kvalitní logistika (především poslední míle) na výkon e-shopu.

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie, kdy se musela firma téměř ze dne na den vyrovnat s do té doby bezprecedentní situací? O tom všem bude vyprávět místopředseda představenstva Alza.cz a.s. Tomáš Havryluk.

Jak koronakrize ovlivnila rostoucí trend obratu e-shopu s kosmetikou z počátku roku 2020? Jak se změnil způsob doručování zboží zákazníkům a jaké plány má e-shop do budoucna? To ve své prezentaci prozradí Tomáš Hofer, ředitel logistiky v Notino.cz.

Nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přináší vracející se zákazníci. Pokud stejně jako většina e-shopů loajalitu svých zákazníků neměříte, nemůžete ji ani nijak řídit. Co je to Net Loayalty Score, jak se měří, co Vám může přinést a jak s ním začít pracovat se dozvíte na přednášce Radka Hrachovce, partnera ve společnosti Pricewise.

E-shopy často sledují a měří úspěch na bázi tržeb, ale zapomínají už na svoji bottom line, tedy jestli jejich marketingové aktivity opravdu vydělávají. Vojtěch Lambert, Executive director v LCG New Media, ukáže, jaké metriky sledovat, jak správně vyhodnocovat a řídit digitální kampaně v souvislostech.

Jste skutečně „prozákaznickou“ firmou? Jak neopakovat chyby zákaznických center, používat správná KPI a pracovat s daty? Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a to, jak lze operátorům usnadnit a zefektivnit práci a zlepšit jejich zastupitelnost. Své zkušenosti předá Roman Baar, Senior technický konzultant z firmy Daktela.

Naši letošní spíkři: 

Kompletní program i seznam řečníků najdete na webu konference. O možnost komunikovat se svými kolegy z e-shopového byznysu nepřijdete ani v této online verzi konference, své postřehy si můžete vyměňovat i v chatu. Samozřejmostí je i pokládání dotazů spíkrům. 

E-Business Forum reaguje na aktuální situaci nejen tematicky. Letos budeme ještě více e- než kdy předtím. Připojte se taky. Už 25. 5. 2021.

Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti DaktelaLCG New MediaPošta bez hranicShopsys a Zásilkovna. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXEC,  Lupa.cz,  Marketing JournalMediaGuru a Podni­katel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Čtěte dále

Budeme vyprávět příběhy značek, které si zákazníci zamilují

Online HR konference se zaměří na téma Jak koronavirová…

Rozjeli jsme školení pro účetní