Začátky byly, jak už to tak bývá, trošku rozpačité. Cítili jsme se malinko nesví, že nemusíme tisknout jmenovky a připravovat zvlášť různé platformy pro různé úkoly – dotazy z publika, formulář spokojenosti, registrace, microsite…
Naše akční Key Account manažerka Monika si nemůže vynachválit možnost networkingu. Sama říká: „Spousta mých klientu oceňuje, že se méně stydí, když si dají takto schůzku u kávy nejdříve přes online. Těší mě také, že dokážeme skutečně zajistit, aby lidé chodili na stánky partnerů díky potvrzení návštěvy jednotlivých stanovišť prostřednictvím aplikace.“
Celý produkční tým si pochvaluje funkci Newsfeed, která umožňuje komunikovat s účastníky v reálném čase. Odpadá tak starost, jak upozornit návštěvníky na to, kam si mohou odložit oblečení, že se podává káva, že mohou použít i toalety ve druhém patře, že mohou pokládat dotazy.
Ochránci přírody ocení, že online najdou i program, čímž zase šetříme papír. Aplikace také umožňuje jednoduchou dostupnost všech dat. Jednoduše namíříte telefon na QR kód a ani není potřeba se nikde přihlašovat a vyplňovat ID.
Další akce, kde Easy Event vyzkoušíme, je konference o interní komunikaci In-Comms Forum. Uvidíme se tam?