V centru všeho dění bude tentokrát zákazník. Jak ho chovat jako v bavlnce a jak vybudovat skvělou zákaznickou zkušenost? Přijďte si pro pořádnou dávku inspirace. A networkingu, protože se na E-Business Foru opět uvidíme naživo.
Kdo se podělí o svoje tipy a doporučení?
- Astratex bourá bariéry při nákupu spodního prádla. Důkazem je 1,3 milionu objednávek ročně. Karol Guláš, marketingový ředitel e-shopu Astratex, prozradí, jak získali téměř 2 miliony spokojených zákaznic, udrželi vysokou spokojenost a navýšili tržby.
- Adam Pýcha, ředitel oddělení marketingu a e-commerce v Knihách Dobrovský, bude mluvit o tom, že někdy je fajn být troublemaker. A taky o tom, že v marketingu je občas dobré věřit intuici. Ukáže příklady rozhodnutí a kampaní, které fungovaly, přestože by sotva kdy prošly schvalovacím procesem.
- Kamil Demuth je zakladatelem a CEO on-line farmářského trhu Scuk.cz. Přestože jsme, co se týká e-commerce trhu potravin, ještě na začátku, už teď je jisté, že to bude jízda. A právě o té bude řeč. Karty se v 300miliardovém segmentu rozdají znovu a nastane bitva o přízeň zákazníků.
- Jan Kvasnička se věnuje UX designu. Jeho přednáška bude o získávání zpětné vazby a bude velmi praktická. Podělí se o tipy na způsoby získávání zpětné vazby i následného procesu její prioritizace, zadávání a vyhodnocování.
- Advokátka Petra Dolejšová se ve své přednášce bude zabývat péčí o zákazníka. Dozvíte se, jak i ve světě GDPR vytěžit z dat co nejvíce a jak na analýzu webu a produktů. Další z praktických přednášek s příklady.
- Filip Podstavec, CEO v Marketing Mineru, si posvítí na to, na co se z pohledu CEO nejvíce zapomíná. Rozebere jednotlivé problémy a přihodí tipy, na čem by se na většině e-shopů dalo ještě zapracovat.
- Ondřej Ilinčev, CRO a UX expert, se bude věnovat manipulativním technikám a jejich efektivitě. Dozvíte se, jak přesvědčit návštěvníka webu, aby udělal, co chcete, a nepoužít přitom tzv. dark patterns, a jaké jsou následky zákaznické nespokojenosti.
Bude toho ale mnohem víc. Čeká na vás třeba workshop společnosti Zásilkovna, na pódiu přivítáme i Honzu Mayera z Heureka.cz nebo Miroslavu Birešovou z Kaufland.de. Po on-line ročníku se taky můžete těšit na setkání a diskuze nad dobrou kávou.
Potkejte se s hvězdami české e-commerce. Kompletní program najdete na webových stránkách.
Těšíme se na vás.