Nápad na menší konference MARKETING MEETING se zrodil během covidu. Chtěli jsme pro markeťáky připravovat kratší praktické akce se šesti spíkry a hlavně dostatkem času na dotazy. Každá konference se zaměřuje na jedno téma.
Online podoba se nám i účastníkům zalíbila, a tak i letos pokračujeme virtuálně. V plánu jsou letos čtyři akce a interně si trošku přemýšlíme o tom, zda neuděláme na konci roku ještě pátou, na které bychom se sešli osobně.
První letošní MARKETING MEETING proběhne už na konci ledna a věnovat se na něm budeme influencer marketingu, tedy tomu, jak nastavit spolupráci s influencery, aby proběhla podle našeho očekávání, a hlavně právně správně, jak vyhledávat influencery na TikToku, zaměříme se i na content creators a testfluencery a podíváme se také pod pokličku Alza.cz.
O tom, jak nakopnout Facebook a Instagram, budeme mluvit v květnu. Čekají nás novinky ve tvorbě obsahu na Facebooku a Instagramu, budování značky, placená reklama a její nastavení i využití různých druhů reklamních formátů.
LinkedIn bude tématem červnové akce. Probereme, jak jej využít nejen pro nábor kolegů, ale i pro budování značky a získávání nových zákazníků.
A listopadové setkání budeme věnovat TikToku. Představíme značky, které na něm uspěly se svým obsahem i kampaněmi. Řekneme si, jak na tvorbu obsahu, správu účtů, využívání placených reklamních formátů či nastavení fungující spolupráce s influencery.
A navíc si stále ještě můžete koupit záznamy všech loňských MARKETING MEETING.
Tvorba obsahu pro sociální sítě
Témata: Jak vybrat a nastavit cíle komunikace, jak jednoduše připravit publikační plán, jaké formáty v současnosti nejvíc frčí, tipy pro TikTok, jak spolupracovat s influencery, jak tvořit obsah v Canvě.
Jak se stát úspěšným copywriterem
Témata: Nejrozšířenější mýty českého copywritingu, kde hledat inspiraci, 7 tipů, jak se stát dobrým copywriterem, jak se při psaní vyhnout klišé, právní KPZ pro copywritera.
Jak co nejlépe poznat svého zákazníka
Témata: Jak nad výzkumem zákazníků uvažovat, jak zkoumat jejich potřeby a získat si jejich větší pozornost, jak se bude měnit zákaznické chování v následujících letech.
Témata: Trend krátkých videí, demografie českých uživatelů a reklamní formáty na TikToku, využití Twitch.tv nebo Robloxu k propagaci produktu nebo značky, case study Pilot Pen.
Sociální sítě pro pokročilé: Instagram a LinkedIn
Témata: Chystané novinky na LinkedIn, jak správně využít LinkedIn pro firmy a proč na něm firmám funguje ambasadoring, jakou roli hraje Instagram při budování značky a jak jej využít v HR, jak nastavit a vyhodnotit reklamu na Instagramu.