Nemělo by to tak sice být, ale je možné, že o vás ještě nevíme. Můžete nám ale pomoci tento nedostatek napravit.
Máte co říct k následujícím tématům?
Vztah společností Facebook a Google s médii
Především jde o byznysové ukazatele (spendy), dopady GDPR a česká specifika jeho aplikace.
Placený obsah zpravodajských i jiných médií
Obsahem přednášky by měly být reakce na duopolní situaci trhu, trendy v platbách za články, stoupající počet různých forem placeného přístupu apod.
Crossmediální měření
Možnosti a diskuze nad potřebami různých subjektů trhu.
GDPR rok od zavedení
Co nám hrozí v rámci ePR? Jaké nastaly změny v zákoně České republiky a jaká je současná situace na poli ePR?
Atribuční cesty
Na konferenci bychom na toto téma uvítali předvedení různých atribučních cest formou workshopu.
Nebo chcete mluvit o copyrightu, videoreklamě, blockchainu v online reklamě, programaticu nebo použití virtuální a rozšířené reality v online marketingu?
Pokud máte co říct o některém z výše uvedených témat, pak jste právě ten, koho hledáme. Všechny informace o call for papers, včetně kritérií výběru, naleznete na webu IAC19.
Nejste sice řečník, ale na konferenci se už těšíte? Na akci se můžete ZAREGISTROVAT již dnes. A pokud jste členem SPIR, 2 vstupy máte zdarma.
Zapište si do diáře:
Internet Advertising Conference se bude konat 11. dubna 2019 od 9:00 v Cubex Centru Praha.
Těšíme se na viděnou!