To, co je spojuje, je umění být relevantní pro svoucílovou skupinu a odvážná komunikace, která se mnohdy pohybuje „na hraně“. Od řečníků konference BRANDstorming se dozvíte, jak v dnešní přesycené době získat pozornost zákazníků a jak se odlišit od konkurence. Ať už to je skvělým designem, propracovaným marketingem nebo netradiční komunikací.
Spoustu dobrých nápadů a praktických rad, jak efektivně komunikovat i váš brand, přinesou zástupci značek BEAR, Česká spořitelna, dream.jobs, Grizly, Kaufland, Seznam.cz, Sonnentor a předních agentur a mediálních společností Behavio Labs, BrandCloud, eLegal a.k., LCG New Media, McCann Prague, Ogilvy, Toman Design nebo VMLY&R. Sejdeme se s nimi už 20. dubna u dobrého pohoštění v prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí.
A navíc jsme pro vás připravili workshop o tvorbě efektivní reklamy, který se zaměří na efektivní tvorbu reklamy. Ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a opravdu posílit vaši značku.
Přednášky, na které se můžete těšit:
- Jak udělat ze „staré banky“ atraktivní značku pro mladé vám ukáží Monika Hovorková z České spořitelny a Jakub Hereš agentury VMLY&R.
- Jak se vyplatila in-house provokativní kampaň rádia Expres vám prozradí Petr Beneš a Petra Röslerová ze Seznam.cz.
- Proč má i malá značka měřit výkonost brandu vysvětlí Jiří Boudal z Behavio Labs.
- O implementaci značek do praxe bude mluvit Karel Drašnar ze společnosti BrandCloud.
- Jak se značkám může (ne)vyplatit ESG a fenomén „washingů“ ukáží Kim Hofmanová a Nikola Klepáčková z Ogilvy.
- Jak efektivně komunikovat hodnoty jako tradice a udržitelnost je téma pro Zdeňka Chocholáčka ze Sonnentor.
- Jak moc se můžete v reklamě opřít do konkurence nebo se svézt na cizí kampani? A má real time marketing nějaká pravidla? To prozradí Karolína Kropíková z advokátní kanceláře eLegal.
- Jak v dnešní přehlcené době může brand růst díky sociálním sítím meziročně o 100 % předvede na případové studii rolovaných plátků BEAR Vojtěch Lambert z LCG New Media.
- O potenciálu značky zaměstnavatele bude mluvit Milan Mahovský z dream.jobs.
- Jak na úspěšné budování brandu v performance orientované firmě ukáže Petr Miklík z Grizly.
- Několik rad a tipů, jak komunikovat v době krize, si nachystal Suda z agentury MCCANN PRAGUE.
- Vše o první brandové kampani značky CityZen, její kreativě i návratnosti prozradí Janek Žežula ze CityZen.
- Brand ve světle TikToku ukáže Jan Molina z Kaufland Česká republika.
- Podstatou je autentické sdělení. O hledání rovnováhy mezi designem a marketingem, mezi uměním a řemeslem, magií a logikou bude přednášet Jiří Toman ze studia Toman Design.
- Navíc vás čeká Workshop o efektivní tvorbě reklamy s Vojtěchem Prokešem z Behavio Labs.