MARKETING MEETING Special je kratší verze klasického MARKETING MEETING s jediným přednášejícím a věnuje se pouze jednomu tématu. Tak je možné toto konkrétní téma rozebrat detailněji a do hloubky a počítáme také s velkým časovým prostorem pro vaše dotazy.
Otázek na spolupráci s influencery a její správné nastavení a ošetření z pohledu práva dostáváme mnoho, proto se budeme věnovat právě tomuto tématu. Náš první MARKETING MEETING Special bude v režii právničky Andrey Voříškové z eLegal. Proběhne již 21. března a uvidíme se online.
A jakým tématům se budeme věnovat?
- Na co všechno myslet před výběrem influencera, aby spolupráce proběhla hladce
- Co si sjednat ve smlouvě před zahájením spolupráce
- Co když jste agentura a spolupráci zajišťujete pro klienta
- Jak zajistit, aby klient dostal všechny výstupy a spolupráce proběhla podle zadání
- Co když propagujete produkt, na který platí přísná regulace reklamy
- Jak na označení spolupráce, abyste neklamali potenciální zákazníky
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.