Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Jak na spolupráci s influencery, aby proběhla podle vašich představ a právně správně

 Autor: II
Na konec března jsme si pro vás připravili jednu specialitku – MARKETING MEETING Special na téma Spolupráce s influencery z pohledu práva.
17. 2. 2023

MARKETING MEETING Special je kratší verze klasického MARKETING MEETING s jediným přednášejícím a věnuje se pouze jednomu tématu. Tak je možné toto konkrétní téma rozebrat detailněji a do hloubky a počítáme také s velkým časovým prostorem pro vaše dotazy.

Otázek na spolupráci s influencery a její správné nastavení a ošetření z pohledu práva dostáváme mnoho, proto se budeme věnovat právě tomuto tématu. Náš první MARKETING MEETING Special bude v režii právničky Andrey Voříškové z eLegal. Proběhne již 21. března a uvidíme se online.

A jakým tématům se budeme věnovat?

  • Na co všechno myslet před výběrem influencera, aby spolupráce proběhla hladce
  • Co si sjednat ve smlouvě před zahájením spolupráce
  • Co když jste agentura a spolupráci zajišťujete pro klienta
  • Jak zajistit, aby klient dostal všechny výstupy a spolupráce proběhla podle zadání
  • Co když propagujete produkt, na který platí přísná regulace reklamy
  • Jak na označení spolupráce, abyste neklamali potenciální zákazníky  

Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

Čtěte dále

Jak efektivně pracovat na UX designu a redesignů webů a…

Důležité slajdy z konference Influencer marketing ve…

I v letošním roce nás čeká cyklus MARKETING MEETING