Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Jak zlehka na neotřelý obsah ukáží řečníci konference Content First

 Autor: II
Jak se dá pojmout obsah v newsletteru, aby se z něj stal virál? Jak z technického produktu udělat miláčka sociálních sítí? A jaké výsledky přináší obsahová strategie založená na datech z vyhledávání? Nejen to jsou témata konference Content First, která dá opět nahlédnout do tajů obsahového marketingu a vychytávek pro sociální média.
2. 5. 2023

Odnesete si spoustu inspirace z případových studií českých i světových značek. S jejich zástupci se sejdeme 25. května v prostorách Hotelu Jalta s vyhlášenou kuchyní. Dnem plným obsahové inspirace vás provede guru sociálních sítí Eliška Vyhnánková.

Pečlivě vybraní speakři se těší, že vás osloví s těmito přednáškami:

  • Že headliny nikdo nečte? Miloš Kočí z VMLY&R vás vyvede z omylu. Těšte se na ikonické kampaně, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov. A art directora můžete poslat na pivo.
  • Na workshopu, kterým vás provede René Nekuda, se naučíme tvořit kreativní příběh a ohnout ho ve svůj prospěch.
  • Jak se z newsletteru může stát virál? Kam chodí v Knihy Dobrovský pro nápady pro komunikaci se zákazníky nejen na sociálních sítích vám předvede Adam Pýcha.
  • User journey: V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného obsahu udržet své zákazníky.
  • Jaké výsledky přináší využítí dat z vyhledávání k tvorbě obsahové strategie vám na případové studii Bohemia Energy ukáže Adam Ondráček.
  • Jak na obsah, který lidé nechtějí „přeskočit“? To vám na příkladech obsahových kampaní značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's ukáží Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe.
  • Jaká nová úskalí přináší legislativa tvůrcům obsahu řekne advokátka Petra Dolejšová.
  • Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků? Juraj Kováč z THIS IS LOCCO vás pozve do světa gamingu, livestreamu i metaverse.
  • O interaktivním Lifestreamu jako efektivním marketingovém nástroji zejména pro značky s velkým publikem na sociálních sítích bude mluvit Ryan Shaw z The Milkshake Agency.
  • Jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní prozradí Jan Javornický z Elite BTW.
  • Proč hledat společnou řeč kreativců a manažerů a jak vytvořit nějakou tu hodnotu je téma pro Petra Koubka z LCG New Media.
  •  Jednoduchou cestu a technologii k personalizaci obsahu ukáží Karel Juřička a Michal Orsava z Webout.
  • Jana Kovářová ze Seznam.cz odhalí, jak za roky působení na sociálních sítích z technického produktu Mapy.cz vybudovali miláčka sociálních sítí.
  • Příležitosti a hrozby umělé inteligence pro kreativce, grafiky či copywritery uchopí Martin Šinkovský z Elite BTW.

Aby vám lépe uběhl čas, který do konference ještě zbývá, můžete zatím zhlédnout vybrané přednášky z loňska.

Martin Burič z Fragile agency se svojí case study People of CzechTrade ukázal využití článků na firemním profilu LinkedInu. Dlouhý formát, kterému bychom standardně na poli sociálních sítí asi moc šancí nedávali, ukázal zaměstnance exportní agentury jako odborníky a zajímavé osobnosti.

David Duc, spoluzakladatel agentury TikTokuj.cz, předvedl příklady českých i zahraničních značek, které dokázaly naplno využít potenciál TikToku, i to, jak přistupovat k tvorbě strategie a jaké výsledky můžeme očekávat.

Ondřej Tyleček, spolumajitel kreativní agentury Fairy Tailors, odhalil strategický i kreativní přístup k sociálním sítím slavné značky Porshe v českém prostředí a na příkladech a datech ukázal, co skutečně funguje.

Čtěte dále

Kreativita, měření výkonů a oslovení generace Z, to byly…

Co nového v IT letos školíme

Nástup AI připomíná první fázi průmyslové revoluce. Jak…