Jak tvořit obsah a obsahové strategie, jaké inovativní formáty se vyplatí používat, tipy pro obsah na sociálních sítích i vašich eshopech a spolupráci s influencery a ambasadory, pokročilá tvorba videí a podcastů. Na taková témata se můžete těšit na letošním ročníku konference Content First, která se koná ve čtvrtek 26. května v Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí. Přijďte se inspirovat od profesionálů a popovídat si s nimi během příjemných networkingů u dobrého jídla a pití.
Okruhy, které jsme pro vás připravili:
Jak na skvělý obsah pro sociální sítě
- Může na rychlých sociálních sítích zaujmout dlouhý příběh, konkrétně LinkedIn články? Na případové studii pro CzechTrade ukáže Martin Buřič z Fragile media.
- Content (jako) od Porsche. Obsahovou strategii kultovní značky na Facebooku a Instagramu představí Ondřej Tyleček z Fairy Tailors.
- Na jaký obsah vsadit na TikToku? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Ukáže Víta Janda z TikTokuj.cz
Influencer marketing a spolupráce s ambasadory
- Jak najít pravou „Hannah“ prozradí Tomáš Šebesta a práci snů přiblíží i sama ambasadorka Nikola Bergmanová.
- Jak za minimální náklady vytvořit poutavý a virální obsah díky influencer marketing ukáže Sára Šimečková z Pure stuff.
- Jak využít klienty jako ty nejlepší ambasadory se dozvíte v přednášce Kryštofa Kostrouna z EverWhere na případovce Campiri.
Jak vytvářet ty nejlepší texty
- Jak využít vlastní kreativitu ke tvorbě těch nejlepších textů a jak předcházet vyhoření je téma pro lektora tvůrčího psaní René Nekuda.
- Jak by měla vypadat textová podoba recenze? Co nepokazit z hlediska SEO a jak si pohlídat obsahové UX? To vše se dozvíte v přednášce Milana Pichlíka z eHub.cz.
Jak na tvorbu podcastů a videí
- Kateřina Kalivodová z Obsahové agentury vám na projektu iDoklad prozradí, jak díky správně cílenému videu vytvořit obsahové „perpetuum mobile“.
- Jak vytvořit podcast. Od prvotní myšlenky až k samotné publikaci vás provede Tomáš Šusta z EP Events and Production, který je sám autorem podcastu Mediálka.
- Jak lze s poměrně malým rozpočtem tvořit a šířit velmi úspěšný obsah ukáže Vladimír Melík z Freelo.
- Jakých chyb je dobré se vyvarovat při budování nového audiopublika? To je téma pro Radka Kedroně a moderátorku Lenku Kabrhelovou ze Seznam zprávy.
A o legislativní vhled se postará Petra Dolejšová.
Kompletní program konference Content First si můžete prohlédnout na internetových stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat a být 26. května s námi u efektivní tvorby obsahu.
Těšíme se na vás.