Konference WebTop100: Platforma pro setkání osobností digitálního marketingu
Přední osobnosti online marketingu se sejdou už 14. listopadu, aby nám přiblížily výzvy současného digitálu. Také se představí ty nejlepší digitální projekty posledního roku.
Na tradiční konferenci WebTop100se již 22. rokem sejdou přední osobnosti českého digitálního marketingu s přednáškami o nejaktuálnějších trendech jednotlivých online disciplín. Ať už z oblasti SEO, copywritingu, využití dat, sociálních sítí, emailingu, nebo komunikace v PR a personalistice. Zaměří se na témata, která v posledních měsících hýbou digitálním byznysem ze všeho nejvíce, například jak si v onlinu poradit s úbytkem dat nebo jaké jsou přínosy a hrozby umělé inteligenci v marketingu, jak udržovat efektivní vztahy s influencery, s kreativními a reklamními agenturami.
S odborníky na digitální komunikaci se sejdeme 14. listopadu ve dvou sálech v pražském hotelu Comfort. Pojďme si představit nejen je, ale i témata, která otevřou:
Petra Dolejšová, advokátka
Petra Dolejšová se jako advokátka na volné noze specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky a své know how srozumitelně bez paragrafů ráda předává dál.
Na konferenci se chopí tématu očekávané legislativní úpravy Umělé inteligence ze strany Evropské unie.
Lukáš Havlásek, Web & Innovations Director, Notino
Lukáš Havlásek, který dlouhá léta řídil Shopsys z pozice CEO, je nyní v Notinu zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích. V soutěži WebTop100 je garantem kategorie E-commerce.
Z jeho přednášky si odnesete, jak se liší chování uživatelů, konverzní poměry, nebo life time value zákazníka na klasickém e-shopu a v mobilní aplikaci.
Michal Schindler: Head of Content, Creative Dock
Michal Schindler se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru, stojí například za známým obsahovým projektem Čilichili u tehdejšího Oskara (Vodafone), aktuálně vede obsahový tým v agentuře Creativ Dock. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.
Během konference se pokusí vysvětlit, proč je (zatím) lepší nepoužívat AI na psaní českých textů a jak by měla vypadat profese Prompt specialisty.
Ondřej Sláma: Marketingový konzultant
Zakladatel agentury INBORN Ondřej Sláma byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané firmě Prusa Research, působil v Alze nebo agentuře Adexpres. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.
Své zkušenosti z obou táborů, totiž zadavatele a agentury, vám předá ve své přednášce a ukáže, kde může váznout jejich spolupráce.
Petr Skondrojanis: Zakladatel, COCUMA
HR odborníka Petra Skondrojanise odjakživa bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.
Dokáže, že ke kreativnímu a zároveň rychlému sepsání inzerátu vám stačí mobilní telefon.
Petr Srna: CEO, World of Online
Aktivní moderátor i herec Petr Srna je především ředitel agentury World of Online, která odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Mezi jejich projekty patří i oblíbená youtuberská desková hra s názvem PLAY!. Petr letos garantuje kategorii Využití sociálních sítí a Influencer marketing.
Na WebTop100 poukáže na to, s jakými influencerskými trendy je nutné počítat i jaké nešvary ohrožují výsledky influencerských kampaní.
Pavel Ungr: odborník na SEO
Pavel Ungr jako jeden z největších expertů na SEO své praktické znalosti často předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku je garantem kategorie SEO.
Proč je nemožné implementovat komplexní obsahovou strategii na web a co s tím vám ukáže ve své přednášce.
Andrea Hurychová: Managing Director, WeDigital
Andrea Hurychová pod hlavičkou své agentury WeDigital specializující se na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. V soutěži WebTop100 je garantem kategorie Videoreklama.
Připravuje pro vás přednášku na téma, jak si udržet autenticitu při spolupráci s influencery.
Petr Cikán: CEO & Co-Founder, Sherpas TECH
Petr Cikán před založením Sherpas TECH vedl oddělení e-mailingu ve společnosti Acomware, kde se také podílel na rozvoji v oblasti technologií. Ve své práci s klienty se opírá i o zkušenosti z provozování vlastního e-shopu. V letošním ročníku soutěže má na starosti kategorii Retenční marketing.
Ve své přednášky představí nejnovější trendy současného emailingu.
Tomáš Jindříšek: Managing Partner, DARK SIDE
Tomáš Jindříšek je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci soutěže má na starosti kategorii Digitální transformace.
Můžete se těšit na jeho přednášku o nových formách komunikace postavené na datech a datové žurnalistice, ukázané na projektu Index prosperity a finančního zdraví.
Irena Zatloukalova: Komunikační stratég
Komunikační stratég Irena Zatloukalová působila jako tisková mluvčí v bankách, v Seznamu budovala jak externí, tak interní komunikaci. Ve své vlastní praxi se nyní věnuje především technologickým firmám. Irena je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.
Její přednáška bude patřit LinkedInu a poukáže na bariéry, co si sami vymýšlíme i jak je překonat.
Karel Dytrych: Kapitán, Freelo
Kapitán Freelo.io, který se snaží zjednodušovat podnikání druhým. Natáčí podcast Z Podpalubí, školí efektivní organizaci práce a projektové řízení v týmech. Od roku 2017 se snaží vzdělávat a posouvat česko-slovenskou SaaS scénu skrze projekt SaaSkaři. Na konferenci se bude věnovat projektovému řízení.
Jan Bezděk: CEO, SiteOne
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys.
Během workshopu ukáže, jak můžeme promítnout „prémiovost“ do svých strategií, komunikací i zákaznického zážitku.
Program 22. ročníku konference WebTop 100 najdete na stránkách akce spolu s profily řečníků. S většinou z nich si můžete poslechnout podcast WebTop100, který moderuje Michal Mládek.
Buďte u toho s námi a zaregistujte se včas.Zástupci nejinspirativnějších tvůrců digitálních projektů na trhu si převezmou zasloužená ocenění jejich práce v rámci vyhlášení soutěže WebTop100.