Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Letošní konferenční sezóna je za námi. A jak vypadala v číslech?

 Autor: II
Po dlouhých dvou letech mohla letošní sezóna konečně proběhnout tak, jak jsme si naplánovali. Připravili jsme pro vás celou řadu akcí a školení, na kterých jsme se setkávali osobně i online.
20. 12. 2022

A jak vypadala v číslech?

  • 23 konferencí
  • 3 320 účastníků
  • 270 spíkrů
  • 9 moderátorů
  • 213 účastníků na vyhlášení ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu 2022
  • 279 proškolených účetních
  • 286 proškolených IT odborníků
  • 10 odborných lektorů

Na příští rok už jsme zase nachystaní. Čeká nás opět série populárních online setkání MARKETING MEETING, naše klasické marketingové konference Czech Internet Forum, BRANDstorming, Content First, WebTop100 a Nástroje v marketingu, na e-commerce sféru se zaměříme na E-Business Foru a konferenci Chytré podnikání, IT světu se budeme věnovat na ICT ve zdravotnictví, ICT ve školství, Cloud Computingu a Cyber Security. Do finančního světa nahlédneme na FIN ®Evoluci, na péči o zaměstnance zaostří In-Comms Forum a HR ®Evoluce a do světa mobilních aplikací a mobilní reklamy zamíříme na Mobile Marketing Foru. Novinkou v nabídce je UX Day, kde se budeme věnovat uživatelské zkušenosti s weby.

Chybět nebudou ani školení, a to jak pro účetní, tak pro IT profesionály.

Děkujeme, že jste s námi.

Čtěte dále

Czech Internet Forum 2022: Pozornost hraje v reklamě…

Křišťálová Lupa 2022: Osobností roku je Jan Bednář,…

CIF: Český trh SVOD otřesy nečekají, Prima vyhlíží 100…