Na desátém ročníku konference BRANDstorming se opět budeme věnovat příběhům značek a jejich cestě za úspěchem. Ukážeme si také příležitosti pro značky na platformách a formátech oblíbených u Generace Z jako TikTok, nové trendy v gamingu a e-sportu a neopomeneme ani stále rostoucí možnosti s nástupem AI. A stále se budeme ptát na to hlavní: jaký to všechno má přínos pro vaši značku? Sejdeme se 4. dubna v pražském Hotelu Jalta.
Ještě do 28. února je možné získat zvýhodněné vstupné.
Hlavní témata:
-
Jak na úspěšný branding
-
Příběhy značek
-
Inovace a AI
-
Jak zařadit gaming do marketingu
-
Značky a sociální sítě
-
Předpověď spotřebitelského chování už ve stádiu myšlenky
-
Právo: doménové spory a značka
Na koho se letos můžete těšit:
Tomáš Hejkal
Tomáš řídí ve společnosti STOCK Plzeň marketing více než 120 značek a stojí za inovacemi jako Božkov Republica, která vedla k výraznému růstu rumové kategorie. Specializuje se na budování značek a efektivní partnerství s globálními leadry jako Diageo a Beam Suntory. Těšit se můžete na jeho přednášku: Příklad inovace v digitálním věku a využití AI pro storytelling značky.
Milan Formánek
Marketingový konzultant Milan Formánek dříve pracoval 14 let v Red Bullu a vedl kreativní komunikační agenturu Zaraguza. Nyní pomáhá českým firmám dosáhnout lepších výsledků a konkurenceschopnosti na globálním trhu a zvyšuje etiku a estetiku marketingu. Rád se podělí o své zkušenosti ve svém Workshopu o praxi úspěšných značek.
Milan Hrubý
V agentuře VML vede tým, který pro Českou spořitelnu připravuje hlavně nadlinkovou a digitální komunikaci. Za více než čtrnáct let zkušeností v oboru si vyzkoušel i podlinku, obsahový marketing, online i offline kampaně nebo řízení regionální komunikace pro velké značky jako LEGO, Tesco či Snickers.
Jakub Kuneš
V České spořitelně má na starost oblast gamingu a e-sportu. Původně herní redaktor se přesunul do kreativních agentur jako digitální stratég, kde pracoval pro značky jako T-Mobile, Netflix, Makro nebo herní studio Bohemia Interactive. Vystupovat bude společně s Milanem Hrubým: Česká spořitelna <3 gaming
Petra Dolejšová
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Velmi srozumitelně předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Na konferenci bude mluvit o doménových soubojích.
Josef Řezníček
Josef už více než 10 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na SEO a obsahový marketing. Stojí za marketingovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. Je autorem několika knih o marketingu a vede marketingová školení. Jeho téma: Postavte základní kameny brandingu, než začnete surfovat na trendech
Filip Šimoník
Stratég a milovník značek Filip Šimoník je spoluzakladatel brandového studia Mezonit, které tvoří strategickou komunikaci pro butikové značky jako Grandhotel Pupp, catering White Circus nebo designerské firmy Valen&Masar a Absolut Design. Mluvit bude o vzkříšení ikonické značky Grandhotel Pupp.
Vojtěch Veškrna
Spolu s ním bude přednášet fotograf Vojtěch Veškrna, který stojí za aktuálními kampaněmi například pro Grandhotel Pupp a výrobce pohovek Polstrin. Jeho fotografie se objevují v časopisech Die Zeit, Cosmopolitan, Esquire nebo Harper’s Bazaar.
Tomáš Preněk
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty a značky jako Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. V agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu) spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a dalších, oceněných v řadě českých a zahraničních soutěžích. Jeho přednáška nese název: Jednoduchost + branding = cesta k úspěchu i pro vaši značku
Petra Víšková
Petra Víšková z Confess Research je vyhledávaným expertem kvalitativního výzkumu a facilitátorkou workshopů. Svou kariéru v oboru započala v roce 1995 ve společnosti Opavia-LU, součásti Groupe Danone (původně Čokoládovny), kterou po 12 letech opouštěla z pozice Marketing Manager SK. Přichází s tématem: NeuroQual, aneb jak předpovědět spotřebitelské chování už ve stádiu myšlenky
Daniel Bohuslav
Dan je marketingový manažer a kreativec ze Sherpas se zkušenostmi z agenturní i klientské strany. V agentuře Wunderman byl jako šéf marketingu a PR součástí globálního týmu pro rebranding a měl na starosti jeho realizaci pro český trh. Řídil marketing několika softwarových značek, digitální projekty skupiny Pernod Ricard a Poslanecké sněmovny ČR. Mluvit bude o rebrandingu české značky CGE, která prodává hry po celém světě.
Vstupte s námi do světa brandingu, inovací značek a storytellingu. Přihlásit se na konferenci BRANDstorming a využít do 28. února výhodnou cenu za včasný nákup můžete na stránkách konference, kde najdete i anotace přednášek i medailonky řečníků.