Do 22. ročníku soutěže WebTop100 přihlásilo své projekty celkem 105 českých a slovenských dodavatelů digitálních řešení, především z řad online agentur digitálních agentur. Vyhlášení výsledků soutěže WebTop100 proběhlo 14. listopadu v hotelu Comfort v Praze během stejnojmenné konference o digitálním marketingu.
Titulem Autor roku se již podruhé v řadě může honosit agentura FG Forrest, která v jednotlivých kategoriích soutěže obsadila hned dvě první a jedno druhé místo. Projektem roku odborná porota soutěže WebTop100 jmenovala kampaň “Huňaté teplo pro všechny zimomřivce” z dílny známého e-shopu Ovečkárna.cz. Osobnost českého digitálního marketingu je Petra Dolejšová, advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochrany osobních údajů a značky.
Kompletní výsledky všech 17 soutěžních kategoriích naleznete na webu WebTop100, představme alespoň projekty, které se umístily na prvních příčkách.
Vítězné projekty soutěže WebTop100 pro rok 2023
Firemní web – malé a střední firmy: Web návštěvnického centra Rodinného pivovaru Bernard
Firemní web – velké firmy: Omnipol.cz
Ecommerce – malý B2C projekt: Designový e-shop SENESI s rozšířenou realitou
Ecommerce – velký B2C projekt: Ovečkárna: Pomáháme vytvářet teplo domova a rodinnou pohodu
Ecommerce – B2B projekt: Top-obaly
SEO: Migrace webu Foodora.cz
Retenční marketing: E-mailing KitchenAid
Výkonnostní kampaň: Showmax: Zvýšení prodejů o 97 % díky brandbuildingu
Videoreklama: Huňaté teplo pro všechny zimomřivce
Firemní komunikace:Liftago vs. trollové
Influencer marketing: Zalando slaví narozeniny, Dana je DAtová schráNkA
Autentická kariérní komunikace: brnoregion.com – nový web inovačního ekosystému Jihomoravského kraje
Digitální transformace: Národní muzeum v kapse
Obsahový marketing: Podcast OnRia
Brandová kampaň: Huňaté teplo pro všechny zimomřivce
UX: Webové stránky DPMB
Umělá inteligence: Automatizace klíčovky – synergie statistiky a AI
Osobnost českého digitálu: Petra Dolejšová
Projekt roku: Huňaté teplo pro všechny zimomřivce
Autor roku: FG Forrest, a.s.