Tvrdí o sobě, že je mladý, dynamický, ambiciózní, dravý, citlivý, flexibilní, prosperující, komunikativní, empatický, týmový, nezávislý, kreativní, inovativní, inovovaný, inovátorský, inkubovaný i intubovaný, pečlivý, zkušený, vyvážený, certifikovaný, ekologický, lokální, poctivý, farmářský, domácí, evropský i světový, vytrvalý, samostatný, samonosný, ohebný, pružný, nehořlavý, externí, interní, reverzibilní, trvale udržitelný, proklientsky orientovaný a 100% recyklovatelný textař bez vedlejších účinků.
A nejspíš to bude pravda. Během své kariéry spolupracoval např. s Vysokým učením technickým v Brně, portálem Jobs.cz nebo se společností Konica Minolta. Pořádá kurzy a semináře, je přesvědčený, že inspirace k prodejnímu textu se dá najít v bulváru, drogách či v reklamách na pornostránkách.
Co by to bylo za copywritera, kdyby nenapsal žádnou knihu? Otto má na svědomí knihu Orbis Tweetus a trilogii Pište jako copywriter, kterou nabízí zdarma ke stažení. A ta poslední s názvem Pište jako pornomagnát vyjde v průběhu příštího roku. Hezké čtení.
Ottu můžete potkat už 22. října 2018 na jednom z pravidelných večerů MARKETING MONDAY. Těšíme se na vás!