PR Summit 4.0
Nejen technologie se neustále vyvíjí a dělají velké pokroky. I disciplína Public Relations má ve 21. století svá nová specifika a pravidla. My vás je naučíme používat, abyste se ve světě moderního PR neztratili.
Zaměříme se na čtyři tematické okruhy:
Kreativita na prvním místě
Tiskové zprávy, sekce O nás na webu, sem tam příspěvek na Facebooku nebo Twitteru. S tím už dnes nevystačíme, PR vévodí nápady. Jak se ale neztratit v moři kreativity a rozhodnout se pro tu správnou cestu? Kreativita na prvním místě – ano nebo ne?
Budování značky a reputace
Jak může PR pomoci zachránit trošku nebo víc pošramocenou reputaci firmy? Hodí se třeba sázka na charitu. A když to navíc opravdu vyjde a vaše pomoc naroste do obřích rozměrů, máte vyhráno. Nebo ne?
Sponzoring sportovních událostí
Sponzoring se dnes už nerovná logo na dresu nebo banner v cíli. Firmy dnes při spojení se sportem hledají zážitek a pozitivní emoce spojené se značkou. Zaměříme se na konkrétní příklady, které by vaší pozornosti rozhodně neměly uniknout.
PR ve státní správě
Říkávalo se, že je zkostnatělá. Jako první hladinu rozvířil twitterovský účet Ministerstva kultury a další ve státní správě ne úplně běžné PR aktivity na sebe nenechaly dlouho čekat. Obdivovat dnes tak můžeme neotřelé PR některých univerzit, ale i státních podniků.
E-Business Forum
Již 11. ročník tradiční konference nabídne opět setkání šéfů nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všech, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně.
Letos se zaměříme na posilování brandu – naši řečnící vysvětlí a názorně předvedou, jak a proč budovat brand a proč investovat i do nevýkonové reklamy. Dalším zásadním tématem bude budování zákaznických zkušeností, abyste věděli, jak ve vysoce konkurenčním online prostředí získat věrné zákazníky. Víte, jak získávat ty nejlepší zaměstnance a jak je řídit a motivovat? Prozradí to naši speakři z bloku HR. Nevynecháme ovšem ani růst firmy – ať už z pohledu vnitřních procesů, IT nebo logistiky, a expanzi do zahraničí.
Na EBF již tradičně nechybí nejvýznamnější osobnosti české e-commerce jako Tomáš Čupr, Tomáš Havryluk, Simona Kijonková nebo Tomáš Braverman.
Czech Internet Forum
Kdo není online, jako by nebyl. Celodenní konference zástupců internetu vás opět provede nejdůležitějšími trendy, zkušenostmi a příběhy, které určují aktuální vývoj online světa.
Nahlédneme pod pokličku start-upů a top českých internetových firem, podíváme se na placený obsah i nízké ceny digitální reklamy. Nevynecháme ovšem ani GDPR, ePrivacy a dopady na mediální byznys. Mezi tématy bude i regulace obsahu, souboj s GAFA, reforma copyrightu, e-government, kybernetická bezpečnost a mnohem více.
V minulosti na CIF vystoupili třeba David Sneddon (Google), Kodi Foster (Viacom), James Williams (University of Oxford) nebo Andrew Keen (Silicon Valley).
A nezapomeňte, že pro každou akci jsou přichystané výhodné, časově omezené vstupenky Early birds.