Jak novým kolegům ukázat cestu k vám nápaditě a s přesvědčivými výsledky, jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů i v čem se liší nábor generací Y a Z. To má zaznít na podzimní konferenci PR Summit.
Konference PR Summit se uskuteční 12. září 2018 v Praze. Kdo se zaregistruje do 30. června, může využít zvýhodněnou cenu vstupenek.
V době, kdy si lidé mohou vybírat z velkého množství nabídek, se zaměstnavatelé snaží lidi udržet i motivovat různými benefity. O výhodách pro zaměstnance promluví Marek Premus z Alza.cz.
Nábory zaměstnanců z řad generací Y a Z se v mnohém liší od zažité praxe. Co očekávají, jak hledají práci a jak je motivovat? Lenka Šilerová z agentury Ipsos přinese výsledky výzkumů a prozradí, jak v posledních dvou letech získali více než 150 mladých lidí.
Spokojenost zaměstnanců, spokojenost zákazníků, vnímání značky, obchodní výsledky. Jak k tomu všemu přistoupili v českém McDonald's, prozradí Ivana Šedivá z McDonald's ČR.
Jaký vliv mají na employer branding pracovní prostory? A jak na remote týmy? Lenka Čábelová z Microsoftu se ve své přednášce zaměří na uspořádání kanceláří, architekturu, ale třeba i sociální sítě.
Martin Svoboda se podělí o své zkušenosti s náborem z Rohlik.cz. Jak se postarat o to, aby měli zaměstnanci rohlík od ucha k uchu?
Employer branding se skloňuje hlavně ve spojitosti s IT. Jak zaujmout v odvětvích, kde PlayStation a houpací sítě v kanceláři zkrátka nezabírají? A jakou zvolit při náboru taktiku? To bude téma Petra Michla z Marketing Journalu.
O tom, jak funguje spolupráce Pábení a Adastra a jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů, budou mluvit Maru Kortanová a Šárka Bláhovcová.
Podrobnější program konference, který se stále plní novými řečníky, je k dispozici zde.