Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Tipy a návody pro kvalitní firemní komunikaci přímo z praxe si ukážeme na In-Comms Foru 2023

 Autor: II
Přednášející se zaměří na firemní kulturu a employer branding, motivování a angažovanost zaměstnanců i nové komunikační kanály.
27. 2. 2023

Letošní ročník konference o interní komunikaci In-Comms Forum 2023 proběhne online 16. března. Vystoupí profíci ze společností BOOTIQ, Coca-Cola, Direct Pojišťovna, IKEA, JRD Group, LutherOne, Vodafone, Y Soft a další.

Na jaká témata se podíváme?

  • Firemní kultura a hodnoty, správná motivace, naladění týmu i poučení ze zpětné vazby
  • Jak pracovat s aktivismem zaměstnanců a využít jej pro dobro firmy
  • Řízení interní komunikace napříč několika trhy a vedení mezinárodních týmů
  • Nové formáty interní komunikace – posvítíme si i na TikTok
  • Jak sladit komunikaci s kolegy a zaměstnanci v hybridním či remote režimu práce
  • Specifika interní komunikace ve výrobních firmách – efektivita komunikačních kanálů i digitalizace jako příležitost ke změnám
  • Součástí konference budou také zajímavé case studies

Vybíráme z programu:

Jak udržet hybridní tým funkční a spokojený (i bez velkých rozpočtů)

Během několika posledních let se pracovní režim v mnoha firmách proměnil – plné open spacy nahradila sdílená pracovní místa, hybridní režim práce a v některých případech i hybridní týmy kombinující lidi plně na dálku s těmi, kteří chodí (alespoň rámcově pravidelně) do kanceláře. S Dominikou Liškovou z BOOTIQ probereme, na co si u vedení nebo péče o takové týmy dát pozor, jak nastavit komunikaci, jaké nástroje mohou pomoci i jak mít spokojené kolegy nezávisle na tom, kde sedí.

Je důležité znát své proč, aneb jak vypadá kultura postavená na lidech

Nela Maťašeje účastníkům vysvětlí, proč se ve společnosti Direct pojišťovna rozhodli po Covidu vrátit do kanceláří, proč je potkávání týmů pro kulturu zásadní a jak vůbec vypadá firma, která vznikla na hodnotách. Dále prozradí, jak funguje model obrácené pyramidy, kde neexistují manažeři ani zaměstnanci, ale podporovatelé a tým.

Jak pracovat s „aktivismem“ zaměstnanců

V posledních letech se firmy stále více angažují v oblastech, které leží za hranicí jejich podnikání. Zákazníci, a tím pádem i investoři, regulátoři a zaměstnanci se zajímají o to, k jakým hodnotám se značky hlásí — a jak se skutečně chovají. Jak tomu všemu může pomoci interní komunikace, to je téma pro Michala Macuru z Vodafone.

Zvládnou superhrdinové interní komunikaci?

Jak dostat zaměstnancům do hlavy firemní filosofii a hlavní pilíře podnikání? Co takhle proměnit ředitele v superhrdiny a stvořit firemní komiks a doplnit jej o tematické měsíce? V přednášce Kristýny Muszyński z JRD Group se dozvíte, co vše ve firmě vyzkoušeli, aby o tom, že opravdu „Staví zdravé domovy“, věděl jeden každý zaměstnanec.

Jak úspěšně digitalizovat komunikaci (nejen) ve výrobních firmách

Víte, jak funguje komunikace ve firmě, kde většina zaměstnanců nemá firemní počítač ani firemní email? Jak dostat ke všem těmto zaměstnancům důležité informace a jak je zapojit do firemního dění? To jsou výzvy, se kterými se zaměstnavatelé setkávají (nejen) ve výrobních firmách. O své konkrétní zkušenosti se podělí Michaela Bartoníková ze společnosti SOVA NET.

Kdo je připraven, není překvapen! Jak Coca-Cola HBC minimalizuje potenciální reputační rizika

IMCR je pro Coca-Colu zásadní zkratka. Jde o celosvětově jednotný způsob, jak v Coca-Cole řeší krizové situace. Systém IMCR má několik unikátností, díky kterým může být inspirativní pro ostatní. Systém nám blíže představí Michal Dyttert z Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Nové koště dobře mete?! aneb integrace nového GM v období (post)Covidu

Další přednáška odhalí opět zkušenosti společnosti Coca-Cola. Ivica Fetkovičová přiblíží, co se stane uvnitř firmy, když v čase Covidu dojde k náhlé změně generálního ředitele. Jedna hlavní role, různorodé publikum ve dvou zemích. V sázce jsou roky budování firemní kultury a engagementu. Jak docílit toho, aby se stalo přesně to, co firma chce?

Prohlédněte si web konference najdete na něm všechny důležité informace: anotace přednášek, medailonky spíkrů nebo registrační formulář.

Spolu s našimi přednášejícími se na vás těšíme 16. března. Konference proběhne online.

Čtěte dále

Jak na spolupráci s influencery, aby proběhla podle vašich…

Jak efektivně pracovat na UX designu a redesignů webů a…

Důležité slajdy z konference Influencer marketing ve…