Obecně nám technologie bezesporu ulehčují život. Dá se to říci o každé technologické novince? Bezesporu ne. Ale víte, jak se říká: „co není, může být“.
O technologických novinkách, jejich vývoji, smyslu a užitku i o budoucích chystaných novinkách z této oblasti byla řeč na konferenci FIN (R)Evoluce pořádaná serverem Měšec.cz.
Ať chcete, nebo ne, počítače s námi budou komunikovat stále víc
Vztekáte se, když máte na webu řešit problém s chatbotem? Příště už možná budete rádi, že ho máte k dispozici. Jejich vývoj jde stále dopředu a co neuměl dnes, bude možná umět už zítra. A vy díky němu vyřídíte svůj požadavek rychleji.
Zájem firem se k chatbotům a voicebotům upírá stále častěji. Jak vysvětlil Vojtěch Dlouhý, zakladatel společnosti Feedyou, automatizovaná řešení mají smysl v oblastech, pro které je typická repetitivní komunikace s klienty.
Softwarová automatizace firmám dokáže ušetřit peníze, ale i lidské zdroje tak, aby se operátoři nebo zaměstnanci nemuseli věnovat těm nejjednodušším požadavkům a získali prostor řešit věci, které mají větší přidanou hodnotu.
Kromě toho se tak firmy snaží i zvětšovat svou paletu kanálů, přes které mohou komunikovat s klienty. Statistiky říkají, že firmy, které jsou schopné s uživateli komunikovat na různých kanálech, v zákaznické péči dosahují daleko lepších výsledků a spokojenosti, upozornil Dlouhý.
Kromě komunikace mohou virtuální asistenti řešit řadu dalších úloh. Například seznámit klienty s nabídkou služeb, ověřit a zkontrolovat zadané údaje, domluvit schůzku, navrhnout slevu nebo konkrétní produkt, připomenout splatnost, sbírat zpětnou vazbu nebo zpracovat hodnocení.
Celý článek si můžete přečíst na serveru Měšec.cz.