E-Business Forum
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně.
Osobnosti e-commerce, e-shopy, logistika, zákazník, nákupní chování, zákaznická věrnost, věrnostní programy, zákaznická podpora, cenotvorba, marketing, udržitelnost, digitální transformace, retail.
Na 15. ročníku konference E-Business Forum se vrátíme k základům byznysu a zaměříme se na to, jak efektivně řídit e-shop, abyste na tom vydělali vy i vaši zákazníci.
Jak nenechat krizí potopit váš e-shop, ale i jak ustát abnormální růst, na který firma není připravená - to jsou hlavní témata dalšího ročníku konference E-Business Forum.
Jak pečovat o zákazníky a vybudovat skvělou zákaznickou zkušenost bude hlavním tématem konference o e-commerce podnikání. Soustředíme se na řízení vztahů se zákazníky, budování loajality a další témata.
Proměna byznysu a logistiky v koronavirové krizi, péče o zákazníka a udržitelnost. To jsou hlavní témata nejdůležitější oborové akce pro všechny e-shopisty, která se poprvé uskuteční ONLINE.
Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně. Špičky české e-commerce a jejich příběhy. Budování zákaznických zkušeností, posilování brandu, HR, růst firmy – to jsou naše letošní témata.
Těšit se můžete na významné osobnosti české e-commerce. Nebudou chybět ani inovace a inspirace. Konference má letos desáté narozeniny, APEK pak slaví dvacáté. Kde jinde to oslavit, než na konferenci #EBF18.
Expandujte a vydejte se vstříc úspěchům. Plánujete vstup do zahraničí, nový sortiment nebo fúzi? Poradíme vám, jakým směrem vykročit.
Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy? A je lepší zaměřit se na ty stávající, nebo získávat nové? Jak se vztah se zákazníkem buduje?
7. ročník odborné e-commerce konference přinese řadu významných řečníků z Čech i zahraničí, které jen tak někde jinde nepotkáte. Podíváme se na konkrétní případy, představíme nové a zajímavé e-shopy a poslechneme si více i méně úspěšné případové studie.
6. ročník největší odborné akce pro internetové obchodníky je tady. Letos odhalíme, co nejde vykoukat z webu ani statistik. Jak největší obchody fungují doopravdy? Kde leží příležitosti pro expanzi? Co většina e-shopů neví o nové legislativě? Proč se daří menším projektům? Potkáte známé prodejce, kteří dosáhli úspěchu a navíc ho dokázali zopakovat. Přijďte a inspirujte svůj online business.
23. září 2013 proběhl 5. ročník konference E-Business Forum, nejdůležitější oborové akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí vážně. Loňský ročník byl skutečnou událostí – větší než kdykoli předtím. Akci navštívila řada výjimečných českých i zahraničních hostů, které jen tak snadno nepotkáte, nicméně E-Business Forum bylo hodnotné především tematicky.
Asociace pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network společně pořádají 4. ročník klíčové konference zaměřené na problematiku e-commerce, online prodej a eshopová řešení E-Business FORUM.
Členové APEK 1500 Kč bez DPH.
Paralelně s hlavním programem jsme pro vás připravili i poutavé workshopy!
Letošní konference E-Business Forum je stejně jako v předchozích letech zaměřena na aktuální problémy, výzvy a příležitosti v oblasti elektronického obchodování v ČR.
Druhý ročník úspěšné konference o internetovém obchodu byl zaměřen na všechna témata, jež se týkala praktického provozování e-businessu. Patřily k nim platební metody, logistika, sklady, bezpečnost transakcí, výzkum zákaznického chování, právní otázky fungování e-shopů, otázky marketingu a cenových srovnání, vztah kamenných a internetových obchodů – jako spolupráce i jako konkurence.
E-Business Forum 2009 je konferencí o elektronickém obchodu (nejen) v České republice, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network.
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším.