Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

30.  dubna  2013

Big Data

Pojem Big Data je fenomén několika posledních let. Díky tomu, že máme obrovské objemy dat a dovedeme je zpracovat, můžeme se dostat k řadě nových poznatků. Naše speciální setkání chce dát dohromady lidi a ukázat cesty, jak Big Data využívat nebo díky nim provozovat služby.

25.  dubna  2013

Internet Advertising Conference 2013

6. ročník nejvýznamnější odborné konference (nejen) o internetové reklamě se uskuteční 25. dubna 2013.

11.  dubna  2013

UX konference 2013

Letošní ročník UX konference by se mohl označit jako „UX 2.0“! Nebudeme již mluvit o tom, co všichni známe. Zaměříme se na nové otázky a výzvy. Podělíme se s vámi o zajímavé případové studie, nové přístupy, ale hlavně se zaměříme na obchodní pohled a přínos UX pro firmy.

9.  dubna  2013

#CZTwitter 2013

Český Twitter už překonal hranici 100 000 účtů. Svou přítomností ho osvítil dokonce sám Jaromír Jágr a čeká se už jen na připojení Karla Gotta. Nepostradatelný komunikační nástroj v něm našli novináři, opinion leadři, manažeři, firmy a tisíce aktivních jednotlivců. První velká konference o českém Twitteru již v dubnu!

3.  dubna  2013

Média na mobilech a tabletech

Noviny a časopisy se stále více přesouvají z papírové podoby do elektronické, to víme všichni. Zajímavé to začíná být tam, kde nejde o běžnou webovou stránku, ale o podobu speciálně určenou pro tablet či mobilní telefon.

27.  března  2013

Human Resources 2013 aneb "Vše je o lidech"

Konference plná inspirace, aktuálních trendů a výzev pro váš business.

Pozvali jsme zajímavé řečníky, kteří se na HR podívají z různých pohledů. Získejte komplexní přehled, jak prostřednictvím řízení lidských zdrojů zefektivnit vaše podnikání.

20.  března  2013

NetClub s Andreasem Demuthem

V březnu se setkáme s Andreasem Demuthem ze společnosti Centrum Holdings.
 

Rozhovor bude probíhat v anglickém jazyce bez překladu.

18.  března  2013

Direct mail - jeho možnosti a úskalí

Mailing je potřeba nejen dobře napsat, ale také správně odeslat - v pravý čas a těm správným adresátům. O své zkušenosti se s vámi podělí ti, kdo mají s mailingem rozsáhlé zkušenosti.

14.  března  2013

E-Business Akademie - Jak na elektronické platby?

E-business Akademie je další ze série setkání, které je určeno pro vás, majitele e-shopů a pro všechny, kteří se zajímají o E-commerci. Tentokrát se zaměříme na téma elektronických plateb. Přímo pod nos vám nachystáme kompletní přehled o trhu a prozradíme vám, co je nejlepší pro váš e-shop. Další část setkání bude věnována cenotvorbě. Dozvíte se, jak zvýšit marži e-shopu až o 20%!

7.  března  2013

TVCON 2013

TVCON 2013 je největší konference v oblasti televizních technologií pro koncové uživatele pořádaná ve střední Evropě.

20.  února  2013

NetClub s Markem Prokopem

Na únorovém setkání NetClubu usedne do křesla Marek Prokop, zakladatel společnosti PROKOP software.

13.  února  2013

E-komerce v mobilu

Rádi bychom vás upozornili, že došlo ke změně místa konání. Setkání se uskuteční v hotelu Adria, Václavské nám. 26.
 

Nakupování přes web není trend, ale samozřejmost. Trend je nakupování a placení z mobilu, a brzy se stane také samozřejmostí. Jste v této oblasti na výši? Jestli váš e-shop nemá plnohodnotnou mobilní verzi, máte nejvyšší čas. Letos je poslední rok, kdy se tento nedostatek ještě částečně odpouští. Za rok bude pozdě. Seznamte se s tím, co musíte udělat! 

12.  února  2013

Fúze a akvizice – staňte se mistry na nákup a prodej firem

Přijďte na seminář na téma Fúze a akvizice a získejte informace např. od Michaela Rostock - Poplara o tom jak úspěšně prodat či koupit firmu, důvody proč ji prodat nebo koupit, nebo jak zvednout její hodnotu.

5.  února  2013

Zákaznická zpětná vazba na internetu

Před deseti lety tohle sousloví neznamenalo nic. Před pěti lety znamenalo dotazník spokojenosti na webu nebo v mailu. Před rokem znamenalo, že vám někdo strašlivě vynadá na Facebooku, právem či neprávem. Co znamená nyní?

28.  ledna  2013

Reklama očima zadavatele

Když se koná nějaká konference o reklamě, potkáme se na ní zpravidla s těmi, které živí - tedy s odborníky z reklamních a mediálních agentur. Jejich pohled je jistě důležitý. Ale co to jednou zkusit jinak a zeptat se naopak těch, kteří za reklamu platí? Přesně to jsme se rozhodli udělat.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Nominujte své oblíbené internetové projekty do ankety…

Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií…

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na…

Je kreativa, kterou vytvoříte v nástrojích AI, skutečně…

#EBF24: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát…