Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Hostem březnového setkání NetClubu byl Tomáš Řehák, konzultant.
Čtečky elektronických knih dorazily koncem roku 2010 ve velkém i do Česka. Ani zdejší nakladatelé už nemůžou před nástupem digitálního čtení zavírat oči.
Počítač hučí, hřeje, svítí. Miliony počítačů dokážou pořádně zamávat účty za elektřinu i životním prostředím. Seznámíme se s tím, jak energetickou náročnost výpočetní techniky krotí největší firmy v oboru v datových centrech poháněných a chlazených větrem, vodou, sluncem či geotermální energií.
Hostem březnového NetClubu byl Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace, T-Mobile CR.
Celodenní konference byla na téma bezpečnost internetového provozu, webových aplikací, elektronických transakcí v obchodování a bankovnictví. Program zahrnul témata od virových hrozeb přes botnety, podvodné e-shopy, rizika sociálních sítí, rizika cloud computingu, pojistné podvody na internetu, rizika platebních karet a jiných platebních metod, mobilní bezpečnost.
Pracovník informační éry už nevystačí jen s e-mailovou schránkou a telefonem. Musí zároveň komunikovat s podnikovými informačními systémy, s klienty, s kolegy a někdy také s veřejností prostřednictvím sociálních sítí. To vše pokud možno rychle, bez chyb a jednotným způsobem.
Hostem prvního NetClubu v roce 2011 byl Tomáš Čupr, zakladatel a CEO Slevomat.cz
Zaměříme se na fungování veřejných zakázek v oblasti IT, na to, jaká jsou jejich specifika a proč je okolo nich tolik skandálů. Mohou na tom digitální technologie něco změnit, nebo naopak spíše přispívají k neprůhlednosti, nesrozumitelnosti a manipulovatelnost celého procesu?
Udrží si vyhledávače výsadní postavení, nebo se hlavní vstupní branou k internetovému obsahu stanou spíš sociální sítě?
Hostem prosincového NetClubu byla Taťána le Moigne, Country Business Manager, Google.
Odvaha je vlastnost většinou připisována mužům. Přesto ženy potřebují častěji více odvahy než muži, aby se v životě a světě prosadily. Zvláště v prostředí, které je často primárně ovlivňované muži.
Víte, že 2 % obyvatel Evropy pracuje jako operátoři call center? Call centra jsou důležitou součástí fungování mnoha firem, zajímavou outsourcingovou komoditou a rovněž místem, kde se odehrává mnoho důležitých technologických inovací.
Anketa Křišťálová Lupa 2011 – Cena českého Internetu oceňuje nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za rok 2011.
Hostem listopadového NetClubu byl Michal Illich, internetový podnikatel a vývojář.