Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

11.  listopadu  2010

Czech Internet Forum 2010

Czech Internet Forum 2010 je jediná konferenční akce, která český Internet pojímá jako propojený celek, a zároveň z něj vybírá to nejzajímavější. Osou programu byly přednášky předních odborníků na internetový byznys, média a telekomunikace, diskusní panely, rozhovory, workshopy a networking.

8.  listopadu  2010

Regionální zpravodajství

Je koncept tzv. hyperlokálních médií - tedy regionálního zpravodajství z velmi malých regionů – stále ještě nadějný? Co o něm vypovídá nedávné ukončení ambiciózního projektu Naše Adresa?

2.  listopadu  2010

Akvizice firem - Jak prodat společnost s maximálním výnosem

Podle nadnárodních konzultačních společností se u nás dá brzy očekávat další rozmach fúzí a akvizic. Zájem finančních investorů poroste a české firmy by měly vědět, jak v této problematice chodit – která očekávání jsou reálná a která ne, jak se připravit, na co dát pozor a jak zdůraznit co nejlépe své přednosti.


26.  října  2010

NetClub s Kateřinou Hrubešovou

Říjnový NetClub poctila svou návštěvou Kateřina Hrubešová, Executive Director, SPIR.

21.  října  2010

Project Management Club II.

Kluby jsou určeny všem, kdo jsou odpovědní nebo se zajímají o řízení projektů bez ohledu na konkrétní aplikační oblast. Zejména tedy nejsou omezeny na projekty z oblasti IT a jiných technologií – vítáme projektové manažery ze stavebnictví, průmyslu a obecně jakéhokoli oboru. Jde nám o to, co je projektům ve všech oblastech společné, ne o to, co je od sebe odlišuje.

19.  října  2010

Konference WebTop100 2010

Téma konference: Jak zlepšit web a internetový marketing. Celodenní odborná konference zaměřená na využití internetu v podnikání a problematiku firemních webů.

13.  října  2010

Mobile Internet Forum 2010

Mobile Internet Forum je třetím ročníkem úspěšné konference věnované obsáhlé problematice mobilního využití Internetu. Program je věnován všem aspektům problematiky – datové komunikaci, obsahu pro mobilní použití, mobilnímu marketingu a reklamě, telefonům a aplikacím.

5.  října  2010

E-Business Forum 2010

Druhý ročník úspěšné konference o internetovém obchodu byl zaměřen na všechna témata, jež se týkala praktického provozování e-businessu. Patřily k nim platební metody, logistika, sklady, bezpečnost transakcí, výzkum zákaznického chování, právní otázky fungování e-shopů, otázky marketingu a cenových srovnání, vztah kamenných a internetových obchodů – jako spolupráce i jako konkurence.

23.  září  2010

Project Management Club I.

Kluby jsou určeny všem, kdo jsou odpovědní nebo se zajímají o řízení projektů bez ohledu na konkrétní aplikační oblast. Zejména tedy nejsou omezeny na projekty z oblasti IT a jiných technologií – vítáme projektové manažery ze stavebnictví, průmyslu a obecně jakéhokoli oboru. Jde nám o to, co je projektům ve všech oblastech společné, ne o to, co je od sebe odlišuje.

13.  září  2010

PR v čase nových médií

Sociální sítě a obecně nové zvyklosti v práci s internetem mění způsob vnímání a hodnocení informací, což se týká i PR. Klasické metody oslovení médií i veřejnosti je třeba doplnit o nové techniky a nová prostředí, v nichž se je ovšem třeba vyznat.

V rámci setkání proběhla soutěž o mobilní telefon  Nokia C3 !!!

8.  září  2010

NetClub s Petrem Bednářem

Zářijový NetClub poctil svou návštěvou Petr Bednář, ředitel divize Online, Mladá fronta.

7.  září  2010

Lidské zdroje, lidské zacházení a lidský faktor

Co se děje s českým trhem práce v oblasti manažerských, technických a podobných profesí? Dá se víc peněz vydělat v controllingu nebo programováním v Javě? Kdo je nejlepší zaměstnavatel a komu se vyhnout? Na zářijovém BUSINESS TUESDAY nahlédneme do hlubin českého trhu práce a podíváme se, zda je poznamenán krizí, odlivem mozků či jinými negativními vlivy.

26.  srpna  2010
13.  srpna  2010

BOOTCAMP pro podnikatele: Já, my, oni...všechno je o lidech

Už za socialismu platilo okřídlené, že nejsou lidi. Ale nejenom to. Pokud jsou nebo jsme to dokonce my, není snadné s nimi pracovat. A přitom pro podnikání jsou lidi tou nejvýznamnější složkou. Já, my, oni – to jsou dnešní souřadnice businessu.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Nominujte své oblíbené internetové projekty do ankety…

Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií…

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na…

Je kreativa, kterou vytvoříte v nástrojích AI, skutečně…

#EBF24: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát…