Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Czech Internet Forum 2010 je jediná konferenční akce, která český Internet pojímá jako propojený celek, a zároveň z něj vybírá to nejzajímavější. Osou programu byly přednášky předních odborníků na internetový byznys, média a telekomunikace, diskusní panely, rozhovory, workshopy a networking.
Je koncept tzv. hyperlokálních médií - tedy regionálního zpravodajství z velmi malých regionů – stále ještě nadějný? Co o něm vypovídá nedávné ukončení ambiciózního projektu Naše Adresa?
Podle nadnárodních konzultačních společností se u nás dá brzy očekávat další rozmach fúzí a akvizic. Zájem finančních investorů poroste a české firmy by měly vědět, jak v této problematice chodit – která očekávání jsou reálná a která ne, jak se připravit, na co dát pozor a jak zdůraznit co nejlépe své přednosti.
Říjnový NetClub poctila svou návštěvou Kateřina Hrubešová, Executive Director, SPIR.
Kluby jsou určeny všem, kdo jsou odpovědní nebo se zajímají o řízení projektů bez ohledu na konkrétní aplikační oblast. Zejména tedy nejsou omezeny na projekty z oblasti IT a jiných technologií – vítáme projektové manažery ze stavebnictví, průmyslu a obecně jakéhokoli oboru. Jde nám o to, co je projektům ve všech oblastech společné, ne o to, co je od sebe odlišuje.
Téma konference: Jak zlepšit web a internetový marketing. Celodenní odborná konference zaměřená na využití internetu v podnikání a problematiku firemních webů.
Mobile Internet Forum je třetím ročníkem úspěšné konference věnované obsáhlé problematice mobilního využití Internetu. Program je věnován všem aspektům problematiky – datové komunikaci, obsahu pro mobilní použití, mobilnímu marketingu a reklamě, telefonům a aplikacím.
Druhý ročník úspěšné konference o internetovém obchodu byl zaměřen na všechna témata, jež se týkala praktického provozování e-businessu. Patřily k nim platební metody, logistika, sklady, bezpečnost transakcí, výzkum zákaznického chování, právní otázky fungování e-shopů, otázky marketingu a cenových srovnání, vztah kamenných a internetových obchodů – jako spolupráce i jako konkurence.
Kluby jsou určeny všem, kdo jsou odpovědní nebo se zajímají o řízení projektů bez ohledu na konkrétní aplikační oblast. Zejména tedy nejsou omezeny na projekty z oblasti IT a jiných technologií – vítáme projektové manažery ze stavebnictví, průmyslu a obecně jakéhokoli oboru. Jde nám o to, co je projektům ve všech oblastech společné, ne o to, co je od sebe odlišuje.
Sociální sítě a obecně nové zvyklosti v práci s internetem mění způsob vnímání a hodnocení informací, což se týká i PR. Klasické metody oslovení médií i veřejnosti je třeba doplnit o nové techniky a nová prostředí, v nichž se je ovšem třeba vyznat.
V rámci setkání proběhla soutěž o mobilní telefon Nokia C3 !!!
Zářijový NetClub poctil svou návštěvou Petr Bednář, ředitel divize Online, Mladá fronta.
Co se děje s českým trhem práce v oblasti manažerských, technických a podobných profesí? Dá se víc peněz vydělat v controllingu nebo programováním v Javě? Kdo je nejlepší zaměstnavatel a komu se vyhnout? Na zářijovém BUSINESS TUESDAY nahlédneme do hlubin českého trhu práce a podíváme se, zda je poznamenán krizí, odlivem mozků či jinými negativními vlivy.
Už za socialismu platilo okřídlené, že nejsou lidi. Ale nejenom to. Pokud jsou nebo jsme to dokonce my, není snadné s nimi pracovat. A přitom pro podnikání jsou lidi tou nejvýznamnější složkou. Já, my, oni – to jsou dnešní souřadnice businessu.