Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

16.  června  2010

NetClub s Janem Mühlfeitem

Červnový NetClub poctil svou návštěvou Jan Mühlfeit, Chairman Europe, Microsoft Corporation.

15.  června  2010

Project Management Day

Project Management Day byl třetí ročník celodenní konference o projektovém managementu konzultačních a ICT projektů, ke kterým se nově přidaly i stavební a developerské projekty.

9.  června  2010

Správa spektra a broadbandová strategie - dobrodružná cesta

Dokončením přechodu na digitální zemské vysílání televize vznikl volný prostor ve spektru – digitální dividenda. Kdo ji bude smět zaplnit a čím, o tom rozhodne ČTÚ – jak a proč? Tato otázka budí velký zájem byznysu, politiky a měla by zajímat také uživatele. Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo novou broadbandovou strategii Digitální Česko. Co nám přinese? A co na to Brusel?

1.  června  2010

BUSINESS & INFORMATION FORUM 2010: Čas zlomu

V červnu 2010 se již po šesté uskutečnila prestižní odborná konference Business & Information FORUM 2010. Program reflektoval aktuální dění v oblasti ICT a dopad ekonomické situace v době krize.

26.  května  2010

NetClub s Dušanem Janovským

Květnový NetClub poctil svou návštěvou Dušan Janovský, vedoucí produktového týmu vyhledávání v Seznamu.

24.  května  2010

Katalogové služby

Když v roce 1996 založil Ivo Lukačovič Seznam.cz, šlo o první katalogový vyhledávací portál v ČR. Od té doby je Internet zcela jiný a definice katalogových služeb se značně rozšířila, zároveň však vzrostla role jednoduššího přístupu k informacím – fulltextového hledání. Katalogy se dnes snaží své uživatele oslovit mobilními službami, vazbou na geografická data i širokou paletou doplňkových služeb – a zatím se jim daří dobře. Jaké mají další plány a jaké překážky před nimi stojí?

4.  května  2010

Marketingový výzkum - naučte se mu rozumět za jeden večer

 

Marketingový výzkum spočívá ve sběru a analýze dat týkajících se zákaznického chování a preferencí, odezvy zákazníků na marketing produktů a služeb. Jeho metody se dělí na kvalitativní (diskusní skupiny, hloubkové rozhovory) a kvantitativní (telefonické a osobní dotazování, panely, kontinuální výzkumy, testy, mystery shopping). Zdaleka ne všichni podnikatelé a manažeři si uvědomují hodnotu informací, jež jim může marketingový výzkum přinést, je-li ovšem proveden kvalitně, což není samozřejmostí. Květnové BUSINESS TUESDAY umožní účastníkům proniknout do tajů této pozoruhodné disciplíny.

28.  dubna  2010

NetClub s Rolandem Mahlerem

Dubnový NetClub poctil svou návštěvou Roland Mahler, generální ředitel české pobočky T-Mobile.

22.  dubna  2010

Kulatý stůl o digitalizaci

Dvě půldenní odborné konference z cyklu Kulatý stůl o digitalizaci, mapující proces digitalizace v České republice.

14.  dubna  2010

On-line hrozby

Nové technologie přinášejí nová rizika. K aktuálním hrozbám on-line světa nadále patří viry, trojské koně a phishing, to vše i v mobilním provedení. Jsou tu však také nová nebezpečí: zneužití RFID dokladů a s ním související krádeže identity, útoky na čipové karty včetně SIM, akce organizovaného zločinu v kyberprostoru. Co je důležité vědět a jak se bránit?

7.  dubna  2010

Internet Developer Forum

Konference Internet Developer Forum

24.  března  2010

Internetový marketing

Speciální odpolední část programu veletrhu, na níž vystoupí odborníci na internetový marketing.

Členové TUESDAY Business Network získají se vstupem na akci také vstupenky na veletrh REKLAMA & POLYGRAF 2010. K vyzvednutí u vstupu.

  

24.  března  2010

NetClub s Martinem Kasou

Hostem březnového NetClubu byl Martin Kasa, zakladatel internetového obchodu KASA.CZ, investor do start-up projektů.

15.  března  2010

Politický marketing na internetu

Pokusy českých politiků využít ve prospěch svých kampaní velkorysé možnosti Internetu prozatím dopadaly spíše s rozpačitým výsledkem: weby jednotlivých stran se teprve učí využívat základní marketingové a komunikační prvky, známé na Internetu řadu let, v prostředí sociálních sítí pak politikové působí jako pověstný slon v porcelánu. Čím je tento neveselý obrázek způsoben a co politické strany plánují na Internetu vyvinout za aktivity v průběhu „supervolebního roku?“

Politický markenting na internetu v rozhovoru serveru Aktuálně.cz

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Nominujte své oblíbené internetové projekty do ankety…

Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií…

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na…

Je kreativa, kterou vytvoříte v nástrojích AI, skutečně…

#EBF24: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát…