Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Zářijový NetClub poctil svou návštěvou Petr Bednář, ředitel divize Online, Mladá fronta.
Co se děje s českým trhem práce v oblasti manažerských, technických a podobných profesí? Dá se víc peněz vydělat v controllingu nebo programováním v Javě? Kdo je nejlepší zaměstnavatel a komu se vyhnout? Na zářijovém BUSINESS TUESDAY nahlédneme do hlubin českého trhu práce a podíváme se, zda je poznamenán krizí, odlivem mozků či jinými negativními vlivy.
Už za socialismu platilo okřídlené, že nejsou lidi. Ale nejenom to. Pokud jsou nebo jsme to dokonce my, není snadné s nimi pracovat. A přitom pro podnikání jsou lidi tou nejvýznamnější složkou. Já, my, oni – to jsou dnešní souřadnice businessu.
Červnový NetClub poctil svou návštěvou Jan Mühlfeit, Chairman Europe, Microsoft Corporation.
Project Management Day byl třetí ročník celodenní konference o projektovém managementu konzultačních a ICT projektů, ke kterým se nově přidaly i stavební a developerské projekty.
Dokončením přechodu na digitální zemské vysílání televize vznikl volný prostor ve spektru – digitální dividenda. Kdo ji bude smět zaplnit a čím, o tom rozhodne ČTÚ – jak a proč? Tato otázka budí velký zájem byznysu, politiky a měla by zajímat také uživatele. Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo novou broadbandovou strategii Digitální Česko. Co nám přinese? A co na to Brusel?
V červnu 2010 se již po šesté uskutečnila prestižní odborná konference Business & Information FORUM 2010. Program reflektoval aktuální dění v oblasti ICT a dopad ekonomické situace v době krize.
Květnový NetClub poctil svou návštěvou Dušan Janovský, vedoucí produktového týmu vyhledávání v Seznamu.
Když v roce 1996 založil Ivo Lukačovič Seznam.cz, šlo o první katalogový vyhledávací portál v ČR. Od té doby je Internet zcela jiný a definice katalogových služeb se značně rozšířila, zároveň však vzrostla role jednoduššího přístupu k informacím – fulltextového hledání. Katalogy se dnes snaží své uživatele oslovit mobilními službami, vazbou na geografická data i širokou paletou doplňkových služeb – a zatím se jim daří dobře. Jaké mají další plány a jaké překážky před nimi stojí?
Marketingový výzkum spočívá ve sběru a analýze dat týkajících se zákaznického chování a preferencí, odezvy zákazníků na marketing produktů a služeb. Jeho metody se dělí na kvalitativní (diskusní skupiny, hloubkové rozhovory) a kvantitativní (telefonické a osobní dotazování, panely, kontinuální výzkumy, testy, mystery shopping). Zdaleka ne všichni podnikatelé a manažeři si uvědomují hodnotu informací, jež jim může marketingový výzkum přinést, je-li ovšem proveden kvalitně, což není samozřejmostí. Květnové BUSINESS TUESDAY umožní účastníkům proniknout do tajů této pozoruhodné disciplíny.
Dubnový NetClub poctil svou návštěvou Roland Mahler, generální ředitel české pobočky T-Mobile.
Dvě půldenní odborné konference z cyklu Kulatý stůl o digitalizaci, mapující proces digitalizace v České republice.