Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Rok 2009 znamenal pro česká zpravodajská online média výrazný posun v přístupu ke čtenářským diskusím. Novinky a Lidovky zavedly korespondenční ověřování identity, iDnes zavedl přísnější moderování, Aktuálně již moderuje. Potřebujeme vůbec u zpravodajských webů příspěvky čtenářů a co nám vlastně názory lidí dávají? Proč je Česko výjimkou mezi vyspělými zeměmi v benevolenci čtenářských vulgarit a off-topic příspěvků?
Co je TED
TED je malá nezisková organizace, věnující se „Myšlenkám, které stojí za sdílení“ (Ideas Worth Spreading). TED začal v roce 1984 jako konference, spojující lidi ze tří světů: Technologie, Zábava, Design (odtud název TED). Od té doby se záběr značně rozšířil. Spolu s výroční TED Conference v kalifornském Long Beach a TEDGlobal v britském Oxfordu zahrnuje oceňovaný video server TEDTalks, program Open Translation, nový komunitní program TEDx a tento rok TEDIndia a výroční ocenění TED Prize.
Hostem prosincového NetClubu byl Ondřej Bartoš, podnikatel a venture kapitalista. Podtitul setkání zněl "Ondřej Bartoš a jeho Dny D na českém Internetu".
Písmo, film, hudba. Kdo je nejvíce bit snadným sdílením souborů přes internet? Nejdéle ne(vy)řešeným problémem internetu je autorské právo a intelektuální vlastnictví. Autoři, vydavatelé i uživatelé již léta vědí, že současný stav je nevhodný, stále se však nepodařilo najít vhodné business modely. Na listopadovém MEDIA MONDAY se proto chceme věnovat této tíživé situaci. Nemyslíme si, že se nám podaří vyřešit problémy filmového či hudebního průmyslu, chceme především mluvit o nových možnostech a jak mohou autoři a vydavatelé chránit svá práva a přitom vyhovět uživatelům.
Odborná konference Czech Internet Forum 2009 mapuje aktuální stav českého Internetu z nejrůznějších úhlů pohledu. Své názory přednesou odborníci z prostředí internetového marketingu a médií, e-komerce
Mobilnímu marketingu jsme se na COMMUNICATION WEDNESDAY věnovali již dvakrát (2007 a 2008). Musíme si připustit: na mobilní marketing jsme se jako na nový obor dívali s růžovými brýlemi. Dnes chceme po našich vystupujících, aby byli realističtí s konkrétními příklady a čísly a hlavně, abychom vyslechli, co říkají KLIENTI.
Jsme velmi rádi, že na listopadovém COMMUNICATION WEDNESDAY přivítáme Paula Berneyeho, výkonného ředitele pro Evropu Mobile Marketing Association.
Hostem listopadového NetClubu byl Michal Klíma, bývalý generální ředitel Economia a.s..
„Jakpak je dnes u nás doma?“ Název textu Voskovce a Wericha plně vystihuje směřování nově vznikajících hyperlokálních médií. Ta se zaměřují na zpravodajství z malého regionu (obce až ulice) s přispěním místní komunity (více na Wikipedia nebo Online žurnalistika a Lupa.cz). Lokální zprávy nejsou novým fenoménem, jejich rozšíření pomáhá internet a mobilní technologie a snaha oslovit nové, dosud nevyužité inzerenty (podnikatele s místní působností). Na říjnovém MEDIA MONDAY se budeme bavit o nových projektech (Sedmička, Naše adresa), jak se na nové možnosti dívají další hráči na trhu. Jaký dopad mohou mít na tvorbu obsahu, fungování redakcí a uspějí u inzerentů?
Zapomínáte peněženku a přesto byste chtěli platit? Na říjnovém COMMUNICATION WEDNESDAY se budeme bavit o nastupující technologii NFC - Near Field Communication je technologie pro bezdrátovou komunikaci mezi přístroji na velmi krátkou vzdálenost (do 10 cm) nebo dotyk. To ji předurčuje pro bezkontaktní transakce (platby, jízdenky, vstupenky mobilním telefonem), propojení přístrojů nebo přístup k digitálnímu obsahu. V letošním roce probíhá v České republice několik pilotních testů a rozšiřuje se počet mobilních telefonů umožňujících NFC. Přijďte si promluvit o zkušenostech dodavatelů i uživatelů z testování a jak můžete NFC využít pro svůj business.
Na úvod setkání opět zopakujeme rychlé představení několika novinek What's Hot.
Hostem říjnového NetClubu s podtitulem Svět jako blog byl Daniel Dočekal, nezávislý publicista a konzultant.
E-Business Forum 2009 je konferencí o elektronickém obchodu (nejen) v České republice, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network.
Konference je určena internetovým obchodníkům, dodavatelům služeb pro obchody, managerům internetových společností, marketingovým specialistům, právníkům, konzultantům a dalším.
Mediální magnát Rupert Murdoch způsobil v květnu 2009 velké pozdvižení, když oznámil šílený nápad, že do roka jeho News Corporation zpoplatní své zpravodajské weby. Počkat, šílený? Nikoliv. Jen naboural zažité schéma, že obsah na internetu je "zdarma“. A jak je to u jiných médií? Proč některá média žijí převážně z reklamy a jiná z předplatného? Jsou stávající modely financování dlouhodobě udržitelné? Na zářijovém MEDIA MONDAY vám chceme s našimi speakery představit alternativní modely a konkrétní příklady, jak se vypořádat se současným propadem výnosů médií.