Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Po mnoha letech příprav spustily v loňském roce první domácí utilitní společnosti a banky systémy na elektronickou fakturaci (EBPP). K podpoře elektronických daňových dokladů navíc přispěl ministr financí Miroslav Kalousek, který v říjnu 2008 podepsal se SPISem Deklaraci o společném postupu v oblasti elektronické fakturace. Na dubnovém BUSINESS TESDAY se podíváme, co elektronická fakturace přinese vydavatelům faktur (billerům), uživatelům a IT firmám. Diskutovat bude také o tom, proč je český trh roztříštěný do mnoha osamocených projektů, co přinese nový formát ISDOC a kam se posune elektronická fakturace v roce 2009.
Poslední měsíce na internetu se nesou v hledání nových reklamních formátů. Vedle nejrozšířenější plošné reklamy (display), reklamy ve vyhledávačích a katalozích začínají firmy zkoušet sociální sítě, inzerci v mobilních telefonech, videu, hrách, apod. V rámci veletrhu REKLAMA & POLYGRAF 2009 se proto podíváme na novinky, které hýbou internetovým marketingem. Společně s našimi řečníky vám ukážeme na konkrétních kampaních, co funguje, co nefunguje a jak takové kampaně plánovat. Členové TUESDAY Business Network získají se vstupem na akci také vstupenky na veletrh REKLAMA & POLYGRAF 2009.
TUESDAY Breakfast with … je neformální diskuse technologických podnikatelů s osobností z prostředí českého nebo zahraničního technologického podnikání. TUESDAY Breakfast with… vytváří prostředí, v němž mají zástupci firemních uživatelů ICT možnost setkat se s významnou osobností, seznámit se s jejími názory na zvolené téma a diskutovat o nich. Cílem TUESDAY Breakfast with… je umožnit uživatelům získat informace k tématům, o něž mají zájem, a osobnostem a jiným zástupcům ICT trhu seznámit se s názory, stanovisky i potřebami podnikatelů.
Setkání proběhne v českém jazyce.
Business & Information FORUM 2009 byl pátým ročníkem konference o strategickém řízení informačních a komunikačních technologií (ICT) jako součásti rozvoje firmy...
Hostem dubnového setkání NetClubu byl Martin Saidler ze spoelčnosti CEtralway Holding.
Odborné setkání o aktuálních trendech v oblasti internetové bezpečnosti, zabezpečení elektronických transakcí...
Papírová mapa se pomalu stává záležitostí pro fajnšmekry. Mobilní business mohutně investuje do map, navigací a lokačních služeb v mobilních zařízeních, vznikají nové – dříve nerealizovatelné – služby a aplikace. Na prvním COMMUNICATION WEDNESDAY v roce 2009 se podíváme, kam směřují lokační služby, jací jsou hlavní hráči a kde je prostor pro vývoj nových služeb jako jsou vyhledávání, sledování, kontakty, marketing nebo zábava. Na závěr setkání vyhlásíme výsledky 7. ročníku soutěže mobilních aplikací CREATIVE COMMUNICATION AWARD 2008.
Hlasování o nejlepší telekomunikační, internetovou a mobilní aplikaci bylo ukončeno 19. února.
Hostem únorového setkání NetClubu byl Pavel Zima, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz..
Partner akce:
BUSINESS TUESDAY zaměříme po delším čase na technologie - na jejich využití ve filmu. Při produkci a postprodukci audia a videa se použití digitálních médií stává standardem. Nové projekty zároveň přecházejí na využití vysokorychlostních optických sítí. Použití nových technologií může celý proces nejen zlevnit, ale především umožňuje nasazení nových metod práce a tím zefektivnit práci zúčastněných subjektů. Na únorovém BUSINESS TUESDAY představíme aktivity v oblasti podpory digitální postprodukce a uvedeme reálné příklady z praxe. Partnerem setkání je sdružení CESNET (www.cesnet.cz).
Zimní BOOTCAMP bude na téma strategie a plánování, zejména pro malé a střední firmy. Během 2 dnů (a neformálního předvečera 5.2.2009) se společně s účastníky podíváme, proč strategii ve firmě potřebujeme (skutečně? kam nás posune?), jak strategii tvořit a plánovat, kdo ji ve firmě vlastní, jak ji komunikovat, rozdíl ve strategii a taktice (a intuici) a užití v každodenní práci. Bude to BOOTCAMP, který Vás provede cestou necestou.
Sledujte aktuality z příprav BOOTCAMPu na Twitteru.
Hostem prvního setkání v roce 2009 byl TOMÁŠ MATĚJČEK, spoluzakladatel a finanční ředitel společnosti MITON CZ.
Ještě před půl rokem řešily IT společnosti, jak vůbec najít lidi na téměř jakoukoliv pozici. S finanční krizí se situace prudce změnila, stejná však zůstává základní otázka: jak najít do firmy správné lidi a udržet si je? Na prvním BUSINESS TUESDAY v roce 2009 se podíváme na výběr zaměstnanců (kde a jak hledat, kolik stojí najít správného zaměstnance, využití internetové inzerce a sociálních sítí) a na práci se zaměstnanci a celou firmou (jaká je motivace majitelů/managementu/zaměstnanců firmy, jak funguje odměňování a benefity aneb když peníze už nestačí a co dělat, když mi zaměstnance přetahuje konkurence). Partnery setkání jsou Chèque Déjeuner (www.seky.cz) a LMC (www.lmc.eu).
Nejčastěji zmiňovaným slovem z technologického slovníku v roce 2008 jsou komunity. Zaměřují se na ně desítky nových projektů, ty současné přidávají „komunitní funkce“. Na prosincovém COMMUNICATION WEDNESDAY se na komunity podíváme kriticky: proč se komunitám věnovat, proč do nich investovat a přinášejí vůbec peníze?
Hostem desátého setkání byl LADISLAV TRPÁK, zakladatel internetové agentury Advertures.