Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

7.  dubna  2009

Elektronická fakturace v roce 2009

Po mnoha letech příprav spustily v loňském roce první domácí utilitní společnosti a banky systémy na elektronickou fakturaci (EBPP). K podpoře elektronických daňových dokladů navíc přispěl ministr financí Miroslav Kalousek, který v říjnu 2008 podepsal se SPISem Deklaraci o společném postupu v oblasti elektronické fakturace. Na dubnovém BUSINESS TESDAY se podíváme, co elektronická fakturace přinese vydavatelům faktur (billerům), uživatelům a IT firmám. Diskutovat bude také o tom, proč je český trh roztříštěný do mnoha osamocených projektů, co přinese nový formát ISDOC a kam se posune elektronická fakturace v roce 2009.

1.  dubna  2009

Internetový marketing: Nové reklamní formáty

Poslední měsíce na internetu se nesou v hledání nových reklamních formátů. Vedle nejrozšířenější plošné reklamy (display), reklamy ve vyhledávačích a katalozích začínají firmy zkoušet sociální sítě, inzerci v mobilních telefonech, videu, hrách, apod. V rámci veletrhu REKLAMA & POLYGRAF 2009 se proto podíváme na novinky, které hýbou internetovým marketingem. Společně s našimi řečníky vám ukážeme na konkrétních kampaních, co funguje, co nefunguje a jak takové kampaně plánovat. Členové TUESDAY Business Network získají se vstupem na akci také vstupenky na veletrh REKLAMA & POLYGRAF 2009.

31.  března  2009

Snídaně s...Vladimírem Kovářem, Podnikatelem roku 2008

TUESDAY Breakfast with … je neformální diskuse technologických podnikatelů s osobností z prostředí českého nebo zahraničního technologického podnikání. TUESDAY Breakfast with… vytváří prostředí, v němž mají zástupci firemních  uživatelů ICT možnost setkat se s významnou osobností, seznámit se s jejími názory na zvolené téma a diskutovat o nich. Cílem TUESDAY Breakfast with… je umožnit uživatelům získat informace k tématům, o něž mají zájem, a osobnostem a jiným  zástupcům ICT trhu seznámit se s názory, stanovisky i potřebami podnikatelů.

Setkání proběhne v českém jazyce.

11.  března  2009

Business & Information FORUM 2009

Business & Information FORUM 2009 byl pátým ročníkem konference o strategickém řízení informačních a komunikačních technologií (ICT) jako součásti rozvoje firmy...

4.  března  2009

NetClub s Martinem Saidlerem

Hostem dubnového setkání NetClubu byl  Martin Saidler ze spoelčnosti CEtralway Holding.

26.  února  2009

Trendy v internetové bezpečnosti

Odborné setkání o aktuálních trendech v oblasti internetové bezpečnosti, zabezpečení elektronických transakcí...

25.  února  2009

Mobil v ruce = mapa v ruce? O mobilních lokačních službách a aplikacích

Papírová mapa se pomalu stává záležitostí pro fajnšmekry. Mobilní business mohutně investuje do map, navigací a lokačních služeb v mobilních zařízeních, vznikají nové – dříve nerealizovatelné – služby a aplikace. Na prvním COMMUNICATION WEDNESDAY v roce 2009 se podíváme, kam směřují lokační služby, jací jsou hlavní hráči a kde je prostor pro vývoj nových služeb jako jsou vyhledávání, sledování, kontakty, marketing nebo zábava. Na závěr setkání vyhlásíme výsledky 7. ročníku soutěže mobilních aplikací CREATIVE COMMUNICATION AWARD 2008.

Hlasování o nejlepší telekomunikační, internetovou a mobilní aplikaci bylo ukončeno 19. února.

11.  února  2009

NetClub s Pavlem Zimou

Hostem únorového setkání NetClubu byl Pavel Zima, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz..

10.  února  2009

Film a technologie: Konec harddisků, nastupují optické sítě

Partner akce: 

BUSINESS TUESDAY zaměříme po delším čase na technologie - na jejich využití ve filmu. Při produkci a postprodukci audia a videa se použití digitálních médií stává standardem. Nové projekty zároveň přecházejí na využití vysokorychlostních optických sítí. Použití nových technologií může celý proces nejen zlevnit, ale především umožňuje nasazení nových metod práce a tím zefektivnit práci zúčastněných subjektů. Na únorovém BUSINESS TUESDAY představíme aktivity v oblasti podpory digitální postprodukce a uvedeme reálné příklady z praxe. Partnerem setkání je sdružení CESNET (www.cesnet.cz).

6.  února  2009

Cestou necestou... aneb vede nás strategie?

 

Zimní BOOTCAMP bude na téma strategie a plánování, zejména pro malé a střední firmy. Během 2 dnů (a neformálního předvečera 5.2.2009) se společně s účastníky podíváme, proč strategii ve firmě potřebujeme (skutečně? kam nás posune?), jak strategii tvořit a plánovat, kdo ji ve firmě vlastní, jak ji komunikovat, rozdíl ve strategii a taktice (a intuici) a užití v každodenní práci. Bude to BOOTCAMP, který Vás provede cestou necestou.

Sledujte aktuality z příprav BOOTCAMPu na Twitteru.

14.  ledna  2009

NetClub s Tomášem Matějčkem

Hostem prvního setkání v roce 2009 byl TOMÁŠ MATĚJČEK, spoluzakladatel a finanční ředitel společnosti MITON CZ.

13.  ledna  2009

Jak najít a udržet si klíčové lidi ve firmě

Ještě před půl rokem řešily IT společnosti, jak vůbec najít lidi na téměř jakoukoliv pozici. S finanční krizí se situace prudce změnila, stejná však zůstává základní otázka: jak najít do firmy správné lidi a udržet si je? Na prvním BUSINESS TUESDAY v roce 2009 se podíváme na  výběr zaměstnanců (kde a jak hledat, kolik stojí najít správného zaměstnance, využití internetové inzerce a sociálních sítí) a na práci se zaměstnanci a celou firmou (jaká je motivace majitelů/mana­gementu/zaměs­tnanců firmy, jak funguje odměňování a benefity aneb když peníze už nestačí a co dělat, když mi zaměstnance přetahuje konkurence). Partnery setkání jsou Chèque Déjeuner (www.seky.cz) a LMC (www.lmc.eu).

10.  prosince  2008

Komunity – Přinášejí peníze?

Nejčastěji zmiňovaným slovem z technologického slovníku v roce 2008 jsou komunity. Zaměřují se na ně desítky nových projektů, ty současné přidávají „komunitní funkce“. Na prosincovém COMMUNICATION WEDNESDAY se na komunity podíváme kriticky: proč se komunitám věnovat, proč do nich investovat a přinášejí vůbec peníze?

9.  prosince  2008

NetClub s Ladislavem Trpákem

Hostem desátého setkání byl LADISLAV TRPÁK, zakladatel internetové agentury Advertures.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

CIF: Česká média plnou tvorbu obsahu AI nesvěří

Už jste letos hlasovali v anketě Křišťálová Lupa? Podívejte…

Videozáznam z konference E-Business Forum 2024

Budoucnost v získávání pozornosti zákazníků je ve využívání…

Velká mediální debata, obsahové projekty, AI nebo novinky z…