Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

15.  října  2008

Cílená mobilní reklama

V listopadu 2007 jsme se na setkání Wireless Wednesday bavili o začátcích mobilního marketingu na evropském trhu, nyní se však již nové reklamní formáty staly nedílnou součástí mobilních služeb. Na říjnovém COMUNICATION WEDNESDAY se proto podíváme na cílenou mobilní reklamu, na nové reklamní formáty, služby placené z reklamy, vývoj služeb nebo i legislativní aspekty. Mezi vystupujícími přivítáme poskytovatele služeb, operátory i zástupce klientů.

8.  října  2008

NetClub s Liborem Malým

H ostem již osmého setkání byl Libor Malý, majitel a ředitel LMC, provozovatel on-line trhů prace.cz, jobs.cz a topjobs.sk.

7.  října  2008

Jak zvládnout rychlý růst firmy

Řídíte firmu, která roste každým rokem v desítkách nebo i stovkách procent? A jak to zvládáte? Český technologický trh je bohatý na firmy, které každoročně zdvojnásobují obrat nebo počet lidí. Co takový růst obnáší? Na co se musí firmy připravit a co řeší každodenně za pochodu? Na říjnovém BUSINESS TUESDAY se společně s právníky, konzultanty i řediteli takových firem podíváme, co rychlý růst firmy obnáší a co je potřeba hlídat, pokud dlouhodobě uvažujete o prodeji firmy nebo fúzi. Partnerem setkání je advokátní kancelář Havel & Holásek.

7.  října  2008

Selling Up Selling Out - M&A workshop

Is it time to harvest the wealth you've created from years spent building your software or IT company? It may well be. While no one can ignore current financial sector woes, most technology stocks are at or above where they were a year ago, and 2007 was a record year for both M&A deal volume and transaction value. Is now the right time to sell your company? For many entrepreneurs, selling their company will be the most important transaction of their lives . . . one that must be done right.  This in-depth one-day seminar will address everything you need to know to prepare, value, structure and negotiate a sale or recapitalization with a global partner, and how to steer clear through the due diligence minefield to get to close.

»  Watch Corum Overview Video here

„EXPERIENCE MAKES THE DIFFERENCE“

This four-hour session will provide you with a concise overview of the current M&A markets for software companies. Specifically tailored to meet the needs of software executives, whether you are a buyer, seller, or simply interested in how to build value in your business, this will also be a great opportunity to network with your peers.

This workshop is for CEOs, owners and business development executives who are interested in a sale, merger, divestiture, or strategic partnership. Additionally, the workshop will prove invaluable for those interested in an investment or acquisition of a software company or technology. This is not a general overview. It's a real-world education from those who have been there, executives who have built and sold their own firms, or completed a significant divestiture or merger.
 
The SUSO workshop is held in English. 40 participants only. As a bonus, you will receive Corum’s latest software and IT M&A Briefing, a 100+ page report covering six major software markets. SUSO is organized all over the world, during Fall 2007 in Prague, Helsinki, Boston, Munich and other places.
 
We’ll Cover: 

  •  Latest valuation trends
  •  Impact of credit crunch on M&A activity
  •  What buyers are looking for in deals
  •  How to maximize value as a seller
  •  Which software sectors are hot and which are not
  •  Analysis of recent transactions
  •  Proper preparation to assure a successful transaction
  •  Valuation methods and structure options for software companies
  •  Navigating the M&A process to a successful close…and more


PAST ATTENDEE COMMENTS

„Very valuable information for any software executive considering M&A.  Well organized and well presented.“

„Thank you.  I learned a lot about how much I did not know.  As a result, I will be better prepared for this process.“

About Corum:

As the leading seller of privately held software & IT firms worldwide, Corum has generated over $6 billion in wealth for its clients. Corum also provides a year-end M&A update with detailed valuation metrics on six markets and 28 market sub-sectors.
 

Corum Group Ltd. is the global leader in merger and acquisition services, specializing in serving software and information technology companies worldwide. With 14 offices globally, Corum has completed over US $6 billion in transactions in 15 countries in its over 20-year history, and publishes the industry’s most widely distributed M&A research. Corum’s principals are highly experienced former tech CEOs, who are supported by the industry’s leading researchers, writers and valuators. The company has spent more than US $20 million to build the world’s largest buyer database to help ensure unparalleled success in client engagements. For additional information, visit www.corumgroup.com. Started in 1985, Corum is today the premier provider of M&A services to software and information technology companies worldwide.

23.  září  2008

Mobile Internet Forum 2008

Odborné setkání Mobile Internet Forum 2008 je prvním ročníkem konference serveru o českém Internetu Lupa.cz. Jejím hlavním cílem je snaha zmonitorovat aktuální vývoj v oblasti mobilního obsahu.

17.  září  2008

NetClub s Janem Václavem Čepem

Hostem prvního setkání po letních prázdninách byl Jan Václav Čep, většinový vlastník mediální skupiny Dignity.

10.  září  2008

Mobilní internet - Jak pro něj dělat aplikace?

Mobilní internet zažívá s příchodem iPhonu a dalších nových přístrojů velké změny. Na zářijovém setkání COMMUNICATION WEDNESDAY se podíváme na mnohé novinky i základy internetu v mobilních přístrojích: Jak jej uživatelé používají a co pro ně představuje bariéry, jak dělat uživatelsky přívětivé aplikace a obsah, o přizpůsobování internetových aplikací mobilům a jak na mobilní komunity a sociální sítě.

2.  září  2008

(Ne)Bezpečný internet

Zářijové BUSINESS TUESDAY pojmeme netradičně jako case study o (ne)bezpečném internetu. Podíváme se, jak by měla reagovat firma, pokud je na její služby podniknut internetový útok – například v podobě nedávného phishingu na finanční instituce. Jak se má dotčená firma na takový útok připravit a jak reagovat v průběhu? Jak by měla informovat odborníky, zákazníky, zaměstnance, ..? Na setkání pozveme speakery z různých oborů – od technologií po public relations.

Partnerem setkání je IBM Česká republika.

15.  srpna  2008

Ukaž co umíš ... o marketingu "malých" firem

BOOTCAMP pro podnikatele je interaktivní trénink/workshop/se­minář, který přivádí dohromady 50 úspěšných i začínajících podnikatelů a 15 koučů. Letní BOOTCAMP bude o marketingu, brandu a odlišení od konkurence – zkrátka každého účastníka vyzveme „ukaž, co umíš“… Během 2 dnů (a neformálního předvečera) se společně s účastníky podíváme, jak na marketing „malých“ firem (malých a středních firem, které soupeří s velkým počtem konkurentů nebo s nesrovnatelně většími firmami), budování brandu, corporate identity, jak se dělá web (nejen jak ho znáte), produktový marketing i netradiční formy marketingu. A možná se i dozvíte, jak se jezdí na tygru.

V předvečer BOOTCAMPu (čtvrtek) se můžete zúčastnit neformálního networkingového večera s ostatními účastníky i některými kouči.

Místo

Equitana Hotel Resort v Martinicích se nachází 20 km jižně od Příbrami. Popis cesty najdete na stránkách Equitany, nebo zkuste Mapy.cz či Google Maps. Příznivci GPS mohou hledat: 49°32´28.99´´N, 13°57´27.74´´E.

19.  června  2008

Inovativnost, prostředí a spolupráce univerzit a průmyslu v Česku

Existence podpůrného prostředí pro inovace stejně jako spolupráce mezi firmami a akademickými pracovišti nejsou v České republice na takové úrovni jako v jiných (inovativních) zemích. Během červnového setkání Innovation Thursday chceme společně s účastníky identifikovat překážky pro efektivnější vznik inovací a jejich přenos do praxe a hledat způsoby, jak je překonat. Budeme mluvit o nízké podnikavosti studentů i akademiků, tuhosti univerzit, spin-offech a zahraničních zkušenostech.

SETKÁNÍ NENÍ TLUMOČENO.

18.  června  2008

NetClub s Tomášem Baldýnským

Hostem posledního předprázdninového setkání byl Tomáš Baldýnský, český filmový publicista, novinář a herec.

11.  června  2008

Loterie, hry a marketingové soutěže v komunikacích: Co přinese nový herní zákon?

 V loňském roce jsme se dvakrát sešli a diskutovali o dalším vývoji v loteriích, hrách a marketingových soutěžích a businessu komunikačních a technologických firem. Nyní tyto rozhovory již dostávají konkrétní podobu, kdy do poloviny července probíhá veřejná diskuse k tzv. hernímu zákonu (www.hernizakon­.cz), ze které vyplynou variantní řešení pro zpracování zákona Ministerstvem financí. Na červnovém COMMUNICATION WEDNESDAY shrneme dosavadní vývoj, podíváme se na zákony v dalších zemích a zejména budeme diskutovat, jak by měl zákon vypadat a co přinese do businessu.

Setkání je pouze v českém jazyce.

!!!!POZOR, ZMĚNA V ZAČÁTKU PROGRAMU AKCE, PROGRAM ZAČÍNÁ VÝJIMEČNĚ OD 16:00!!!

3.  června  2008

Jak se daří startupům v České republice

Červnové Business Tuesday budeme věnovat začínajícím firmám – startupům. Mladým společnostem s neotřelými nápady, kterým jejich zakladatelé věří natolik, že je často financují z rodinných rozpočtů, a které mají nejistou budoucnost. Čím si jejich zakladatelé musí v českých podmínkách projít? A jaké jsou zkušenosti s jejich řízením, kde je hranice mezi úspěchem a neúspěchem? Partnerem setkání je Vodafone Czech Republic.
 Vodafone 

29.  května  2008

Financování inovací soukromým kapitálem

Jak překonat „propast“ inovací – financování inovativních firem? Přijďte si promluvit a vyměnit zkušenosti s Eduardem Míkou (zakladatel APP Group), Gabrielem Berdárem (nyní business angel), Silke Horák (business angel, Německo/ČR) nebo se zahraničními hosty Vlastou Pokladníkovou (Sequoia Capital) a Rameshem Haridasem (business angel, USA), dozvíte se také o nových podpůrných aktivitách Microsoft inovačního centra nebo Technologického inovačního centra ČKD Praha.

REGISTRACE NA SETKÁNÍ ZDE

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Nominujte své oblíbené internetové projekty do ankety…

Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií…

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na…

Je kreativa, kterou vytvoříte v nástrojích AI, skutečně…

#EBF24: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát…