Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Víte, jaké nejdůležitější události v informačních a komunikačních technologiích se staly v roce 2008? A jaké nestaly, ale mohly se stát? Přijďte si s námi projít vážně-nevážně uplynulých 11 měsíců na Mikulášské BUSINESS TUESDAY do Divadla Metro. Součástí večera bude vyhlášení vítězů soutěže Startup roku 2008. A na závěr Vás čeká mikulášské překvapení a spousta dárků.
Petr Dvořák
Generální ředitel TV Nova
Narodil se v roce 1964. Absolvoval studium technické kybernetiky na ČVUT v Praze a v roce 1999 získal titul MBA na University of Chicago. Od roku 1993 spolupracoval na různých projektech s českou soukromou finanční skupinou PPF. Zároveň řídil P.R. agenturu B.I.G., kterou spoluzakládal. V roce 1999 řídil v České pojišťovně projekt demonopolizace povinného ručení a následně po akvizici eBanky (dříve Expandia banky) řídil z pozice předsedy dozorčí rady její transformaci. Od roku 2002 byl z pozice člena vrcholového vedení skupiny PPF zodpovědný za všechny mediální investice. V roce 2002, kdy finanční skupina PPF získala 50% podíl v TV Nova, byl Petr Dvořák zvolen členem představenstva a v květnu 2003 se stal generálním ředitelem TV Nova. Na své pozici zůstal i poté, co v roce 2005 došlo k akvizici TV Nova společností CME. V současné době je zároveň členem správní rady slovenské TV Markíza, vlastněné také CME.
Společně s anketou byla opět uspořádána odborná konference Czech Internet Forum 2008, mapující aktuální stav českého Internetu z nejrůznějších úhlů pohledu. Své názory zde přednesli odborníci z prostředí internetového marketingu a médií, e-komerce a telekomunikací. Anketa i odborná konference tak navázali na své velmi úspěšné předchozí ročníky (2006 a 2007).
Čína se stává světovým centrem businessu. Přes veškeré problémy spojené s jejím rychlým růstem v posledních 10 letech roste i význam v technologickém businessu. Čínské univerzity se prosazují mezi nejlepší na světě, ročně chrlí pro střední Evropu nepředstavitelné počty odborníků a mnohé firmy zde zakládají svá výzkumná centra. Na listopadovém BUSINESS TUESDAY budeme diskutovat zejména o tom, jak začít dělat business v Číně, jaké jsou možnosti pro technologické firmy, jak si najít a domluvit se s čínskými dodavateli i obráceně, jak najít a mluvit s čínskými zákazníky. Partnerem setkání je Lenovo Česká republika.
Hostem již devátého setkání byl Roman Gallo, ředitel pro rozvoj mediálních strategií ve společnosti PPF.
V listopadu 2007 jsme se na setkání Wireless Wednesday bavili o začátcích mobilního marketingu na evropském trhu, nyní se však již nové reklamní formáty staly nedílnou součástí mobilních služeb. Na říjnovém COMUNICATION WEDNESDAY se proto podíváme na cílenou mobilní reklamu, na nové reklamní formáty, služby placené z reklamy, vývoj služeb nebo i legislativní aspekty. Mezi vystupujícími přivítáme poskytovatele služeb, operátory i zástupce klientů.
H ostem již osmého setkání byl Libor Malý, majitel a ředitel LMC, provozovatel on-line trhů prace.cz, jobs.cz a topjobs.sk.
Řídíte firmu, která roste každým rokem v desítkách nebo i stovkách procent? A jak to zvládáte? Český technologický trh je bohatý na firmy, které každoročně zdvojnásobují obrat nebo počet lidí. Co takový růst obnáší? Na co se musí firmy připravit a co řeší každodenně za pochodu? Na říjnovém BUSINESS TUESDAY se společně s právníky, konzultanty i řediteli takových firem podíváme, co rychlý růst firmy obnáší a co je potřeba hlídat, pokud dlouhodobě uvažujete o prodeji firmy nebo fúzi. Partnerem setkání je advokátní kancelář Havel & Holásek.
Is it time to harvest the wealth you've created from years spent building your software or IT company? It may well be. While no one can ignore current financial sector woes, most technology stocks are at or above where they were a year ago, and 2007 was a record year for both M&A deal volume and transaction value. Is now the right time to sell your company? For many entrepreneurs, selling their company will be the most important transaction of their lives . . . one that must be done right. This in-depth one-day seminar will address everything you need to know to prepare, value, structure and negotiate a sale or recapitalization with a global partner, and how to steer clear through the due diligence minefield to get to close.
» Watch Corum Overview Video here
„EXPERIENCE MAKES THE DIFFERENCE“
This four-hour session will provide you with a concise overview of the current M&A markets for software companies. Specifically tailored to meet the needs of software executives, whether you are a buyer, seller, or simply interested in how to build value in your business, this will also be a great opportunity to network with your peers.
This workshop is for CEOs, owners and business development executives who are interested in a sale, merger, divestiture, or strategic partnership. Additionally, the workshop will prove invaluable for those interested in an investment or acquisition of a software company or technology. This is not a general overview. It's a real-world education from those who have been there, executives who have built and sold their own firms, or completed a significant divestiture or merger.
The SUSO workshop is held in English. 40 participants only. As a bonus, you will receive Corum’s latest software and IT M&A Briefing, a 100+ page report covering six major software markets. SUSO is organized all over the world, during Fall 2007 in Prague, Helsinki, Boston, Munich and other places.
We’ll Cover:
PAST ATTENDEE COMMENTS
„Very valuable information for any software executive considering M&A. Well organized and well presented.“
„Thank you. I learned a lot about how much I did not know. As a result, I will be better prepared for this process.“
About Corum:
As the leading seller of privately held software & IT firms worldwide, Corum has generated over $6 billion in wealth for its clients. Corum also provides a year-end M&A update with detailed valuation metrics on six markets and 28 market sub-sectors.
Corum Group Ltd. is the global leader in merger and acquisition services, specializing in serving software and information technology companies worldwide. With 14 offices globally, Corum has completed over US $6 billion in transactions in 15 countries in its over 20-year history, and publishes the industry’s most widely distributed M&A research. Corum’s principals are highly experienced former tech CEOs, who are supported by the industry’s leading researchers, writers and valuators. The company has spent more than US $20 million to build the world’s largest buyer database to help ensure unparalleled success in client engagements. For additional information, visit www.corumgroup.com. Started in 1985, Corum is today the premier provider of M&A services to software and information technology companies worldwide.
Odborné setkání Mobile Internet Forum 2008 je prvním ročníkem konference serveru o českém Internetu Lupa.cz. Jejím hlavním cílem je snaha zmonitorovat aktuální vývoj v oblasti mobilního obsahu.
Hostem prvního setkání po letních prázdninách byl Jan Václav Čep, většinový vlastník mediální skupiny Dignity.
Mobilní internet zažívá s příchodem iPhonu a dalších nových přístrojů velké změny. Na zářijovém setkání COMMUNICATION WEDNESDAY se podíváme na mnohé novinky i základy internetu v mobilních přístrojích: Jak jej uživatelé používají a co pro ně představuje bariéry, jak dělat uživatelsky přívětivé aplikace a obsah, o přizpůsobování internetových aplikací mobilům a jak na mobilní komunity a sociální sítě.
Zářijové BUSINESS TUESDAY pojmeme netradičně jako case study o (ne)bezpečném internetu. Podíváme se, jak by měla reagovat firma, pokud je na její služby podniknut internetový útok – například v podobě nedávného phishingu na finanční instituce. Jak se má dotčená firma na takový útok připravit a jak reagovat v průběhu? Jak by měla informovat odborníky, zákazníky, zaměstnance, ..? Na setkání pozveme speakery z různých oborů – od technologií po public relations.
Partnerem setkání je IBM Česká republika.
BOOTCAMP pro podnikatele je interaktivní trénink/workshop/seminář, který přivádí dohromady 50 úspěšných i začínajících podnikatelů a 15 koučů. Letní BOOTCAMP bude o marketingu, brandu a odlišení od konkurence – zkrátka každého účastníka vyzveme „ukaž, co umíš“… Během 2 dnů (a neformálního předvečera) se společně s účastníky podíváme, jak na marketing „malých“ firem (malých a středních firem, které soupeří s velkým počtem konkurentů nebo s nesrovnatelně většími firmami), budování brandu, corporate identity, jak se dělá web (nejen jak ho znáte), produktový marketing i netradiční formy marketingu. A možná se i dozvíte, jak se jezdí na tygru.
V předvečer BOOTCAMPu (čtvrtek) se můžete zúčastnit neformálního networkingového večera s ostatními účastníky i některými kouči.
Equitana Hotel Resort v Martinicích se nachází 20 km jižně od Příbrami. Popis cesty najdete na stránkách Equitany, nebo zkuste Mapy.cz či Google Maps. Příznivci GPS mohou hledat: 49°32´28.99´´N, 13°57´27.74´´E.