Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

8.  ledna  2008

Indický high-tech business

!!!POZOR ZMĚNA ČASU ZAHÁJENÍ AKCE!!!

Indie se stala světovým centrem informačních technologií, Bangalore je již pojmem stejně jako Silicon Valley. Mnohé indické firmy rozšiřují působnost do Evropy, některé se již zabydlely v České republice. Proč k nám přicházejí a co je zde láká? Co nabízejí českým IT firmám? A co nabízí indické high-tech? Setkání se zúčastní indický chargé d´affaires v České republice Manish. Lednovým Business Tuesday navážeme na setkání o Japonsku z dubna 2007.

11.  prosince  2007

Vánoční Business Tuesday: Společenská odpovědnost firem

Vánoční Business Tuesday bude na téma, o kterém se u nás příliš nemluví a ještě méně dělá: Společenská odpovědnost firem (Corporate Social Responsility).
3.  prosince  2007

Bitva o média vzplála II

Po říjnovém setkání internetových a mediálních podnikatelů BROADBAND MONDAY o soupeření/pro­línání tradičních a internetových médií se dostáváme k další klíčové otázce: Jak nová média vydělávají? Jaké business modely fungují? Podíváme se na reklamu, placený obsah, předplatné a další možnosti. Podíváme se také zvyky čtenářů/diváků/u­živatelů a jak ovlivňují plánování kampaní. Zeptáme se zástupců médií, zadavatelů i internetových společností. Na setkání spolupracuje Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Součástí bude také vyhlášení výsledků soutěže BROADBANDOVÁ APLIKACE ROKU 2007.
29.  listopadu  2007

Loterie, hry a marketingové soutěže a moderní technologie

Srdečně Vás zveme na seminář, který společně organizují Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) a TUESDAY Business Network ve spolupráci s Asociací direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR), Sdružením pro informační společnost (SPIS), Unií vydavatelů, Asociací televizních organizací (ATO) a Asociací digitálních televizí (ADT).
22.  listopadu  2007

Jak udělat z obchodníků sehranou posádku

PostCAMP je půldenní workshop zaměřený na rozvoj a trénink obchodních a týmových dovedností. Cílem PostCAMPu je naučit se, jak postavit obchodní tým, jaké vztahy v něm fungují, jak toho využít při prodeji a jak ovládat prodejní techniky. PostCAMP proběhne formou manažerských her a praktických přednášek, založených na reálných situacích.
22.  listopadu  2007

Czech Internet Forum 2007

Odborná konference Czech Internet Forum 2007 je celodenní akcí, jejímž cílem je reflexe aktuálního stavu a vývoje internetového prostředí v České republice. Konferenci pořádá zpravodajský server o českém Internetu a telekomunikacích Lupa.cz.

7.  listopadu  2007

Mobilní marketing: Cesta růstu pro mobilní business?

Mobilní marketing je označován za „další velkou věc“ mobilního businessu, reálné využití je však stále na začátku. Podíváme se na mobilní telefony jako na reklamní médium, použití product placement, na propojení s digitální televizí a internetem, na spolupráci s mediálními a reklamními agenturami. A budeme hledat mezi uskutečněnými kampaněmi a zeptáme se na zkušenosti zadavatelů.
2.  října  2007

Workshop Selling Up Selling Out

„Translate years of hard work and technical genius into real personal wealth“

Pro většinu podnikatelů je nejdůležitějším krokem jejich obchodního života nalezení správného partnera. Vyžadujete to rozsáhlé znalosti, zkušenosti, plánování a přípravu na prodej strategickému partnerovi, většinovému vlastníkovi nebo obchodní alianci, nebo na prodej formou fúze, prodeje aktiv nebo akcií. Tento jednodenní intenzivní workshop ukáže managerům softwarových a technologických společností, jak porozumět množství variant a projít tímto složitým procesem úspěšně. Naučte se, jak dosáhnout maximální hodnoty při fúzích, akvizicích a prodeji aktiv.

Workshop SUSO je určen pro ředitele, vlastníky a strategické managery, kteří se zajímají o akvizice, fúze, prodej aktiv nebo strategická partnerství. Workshop je velkou příležitostí také pro investory, kteří se zajímají o softwarové a technologické společnosti. Nejedná se o všeobecný přehled. Jedná se o trénink založený na reálných zkušenostech lidí, kteří se těchto transakcí účastní, managerů, kteří vybudovali a následně prodali vlastní firmy.

Workshop Selling Up Selling Out je celý veden v angličtině. Kapacita workshopu je omezena. Účastníci workshopu získají navíc podrobně vypracovaný 250 stránkový manuál o postupu při fúzích a akvizicích. Workshopy SUSO jsou pořádány během podzimu 2007 v Praze, Helsinkách, Bostonu, Mnichově a dalších městech.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Nominujte své oblíbené internetové projekty do ankety…

Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií…

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na…

Je kreativa, kterou vytvoříte v nástrojích AI, skutečně…

#EBF24: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát…