Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
„Příběhy, které vám ukážou cestu“
Nejúspěšnější čeští manažeři a podnikatelé z oblasti IT, ale i dalších oborů; špičkoví ekonomové; tvůrci mínění. Lidé, které znáte z novinových titulků a televizních zpráv. Ti všichni dostali jednotné zadání: na ploše patnácti minut vám vyprávět příběh.
Konference je pořádána pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu.
Bez testování na uživatelích jsou marketingové aktivity střelbou naslepo. Formulář na webu se zdá být srozumitelný - vám. Reklamní billboard se líbí - vám. Co si ale myslí uživatelé a potenciální zákazníci? Vědět to dopředu nemůžete, otestovat to můžete. A měli byste, jinak riskujete.
Kapacita setkání je naplněna.
Květnové setkání NetClubu patřilo ženě! Přivítali jsme Martinu Kemrovou, Senior manažerku firemní komunikace a tiskovou mluvčí ze společnosti T-Mobile ČR.
2. ročník konference o finanční gramotnosti vám pomůže zorientovat se v nepřehledných nabídkách, dokázat se účinně bránit a najít cestu, jak z případných problémů ven. Ale zároveň vám ukáže, že společně s rozumným a odpovědným používáním finančních produktů a služeb můžete hodně získat.
User Experience – buzzword, které najednou chtějí a řeší všichni. A co teprve trend mobilních verzí, aplikací pro smartphony či tablety – bez toho to prý nejde. Téměř každý říká, že UX taky umí a dělá. Nenechte se strhnout navoněnou prázdnou bublinou, nenechte se opít rohlíkem, inspirujte se k věcem, které vám pomohou investovat čas a peníze do správných UX aktivit.
Z kapacitních důvodů je registrace uzavřena.
V dubnu v červené sedačce přivítáme Pavla Doležala, v současné době působícího ve společnosti Falanxia.
12. dubna 2012 se v hotelu Clarion v Praze koná již 5. ročník výroční celodenní konference Sdružení pro internetovou reklamu Internet Advertising Conference 2012.
Mobil jako herní platforma tvrdě konkuruje počítačům a konzolím. Je klidně možné, že brzy budou výrobci klasických mobilních konzolí zapomenuti jako dinosauři. Společně se podíváme na zajímavé nové hry, zejména z české produkce. Dozvíme se, jak se taková mobilní hra dělá. A rozebereme si hit mezi novými obchodními modely – in-app sales. S tím souvisí i zajímavý trend s nepěkným názvem: gamifikace, přenos herních prvků a metod do neherních aplikací. Berte hry vážně! A přijďte si hrát!
Smyslem velké části internetového obsahu je prodat zboží či službu. A velká část této velké části nefunguje. Jak se tedy mají psát dobré texty pro web? Kde se bere tolik samozvaných „zkušených copywriterů“? Jak poznat dobrého? Kolik co stojí? Jak s copywriterem spolupracovat, co děláte vy a co on?
V březnu do červené sedačky usedne Jan Šedivý z ČVUT FEL, kde se věnuje výzkumu v oblasti Cloud Computingu.
Je spousta věcí, které by vám zjednodušily život, kdybyste o nich věděli. Naučit se dají snadno a rychle, ušetří spoustu starostí a času... ale kde je hledat? Přijďte se o nich dozvědět na BUSINESS TUESDAY!
Jsou konference, na nichž se dozvíte to, co jste už věděli. Nemusí to být špatné. Opakování je koneckonců matka moudrosti. A pak jsou konference, kde se dozvíte, co jste ještě nevěděli. Tohle je jedna z nich. Jste připraveni?
REGISTRACE UZAVŘENA Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SÁLŮ
Nebojte, nezahajujeme kursy pro kapsáře. Namísto toho se podíváme, jak žije, co dělá a co potřebuje člověk, který se pohybuje městem s chytrým telefonem v kapse. Jak se mu do té kapsy dostat se svými nabídkami, produkty, službami?
Únorové setkání poctil svojí návštěvou šéfredaktor týdeníku Respekt ERIK TABERY.
Zahajujeme nepravidelný seriál vzdělávání pro podnikatele, zejména pro startupy – ale zástupci větších zaběhnutých firem by jej také neměli přehlédnout! Seriál bude mít formu workshopu, pořádá se v rámci řady BUSINESS TUESDAY, ale jeho formát bude pracovnější, než tomu na BUSINESS TUESDAY obvykle bývá, přineste si proto blok, barevné tužky a neunavený mozek.