Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Zvykli jsme si na ni rychle, už nezmizí. Jak ale zvládnout řízení informačních toků mezi hybridními týmy? Jaký model zvolit? A jak vše ošéfovat z pohledu IT a bezpečnosti?
Komunikace, tvorba obsahu, reklama, influenceři. To vše řeší markeťáci, kteří mají na starosti správu sociálních sítí. Další témata tradičního MARKETING MEETING.
Řízení financí, moderní platební systémy, finanční a účetní nástroje, které vám výrazně usnadní kontrolu nad financemi, i zabezpečení citlivých dat.
Provoz aplikací a dat primárně v cloudu, cloudové technologie, vzdálená správa IT, dostupnost, bezpečnost, vývoj aplikací – to jsou témata naší nové odborné konference.
V každé krizi můžete najít příležitost uspět. Na dalším klubovém setkání si projedeme základní pravidla a poučky a vyzkoušíme si je v praxi.
Proměna byznysu a logistiky v koronavirové krizi, péče o zákazníka a udržitelnost. To jsou hlavní témata nejdůležitější oborové akce pro všechny e-shopisty, která se poprvé uskuteční ONLINE.
Třetí ročník odborné konference se zaměří na praktické přínosy strojového učení a umělé inteligence při řízení podniků a na zajištění kybernetické bezpečnosti.
Autorská práva, boj s konkurencí, ochrana značky či osobních údajů podle GDPR. Víte, kde už jste v marketingu za hranou zákona? Pojďte si v právu udělat jasno.
Tvorba a distribuce obsahu je nevyčerpatelné téma. Nabídneme nové trendy, inovativní formáty i praktické ukázky a case studies obsahového marketingu.
Každá značka chce být jedinečná. Jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla? Představíme inspirativní příběhy, případové studie i zajímavá data.
Připravte se s námi na změny, které nás čekají na trhu práce, a přijďte se inspirovat novými vizemi i konkrétními příklady na naší zcela nové konferenci věnované HR.
COVID-19 a online výuka znamenala pro naše školství řadu změn, výzev i problémů. Jak tuto situaci zvládat co nejlépe? Probereme nástroje, nastavení i zabezpečení.
Přijďte se seznámit s nejúčinnějšími nástroji na trhu, které výrazně usnadní práci každého marketéra. Vyzkoušejte si v praxi webovou analytiku, personalizované maily a další.
14. ročník odborné konference o informačních a komunikačních technologiích ve zdravotnictví se zaměří na přínosy i rizika digitalizace, nasazování a správy nového HW, SW včetně cloudu ve zdravotnických zařízení, pojišťovnách a obecně organizacích, které nakládají s citlivými údaji pacientů.
Digitální transformace: Na co si dávat pozor? Jaké příklady z praxe následovat a kterých se vyvarovat? Existuje něco jako návod na správně provedenou digitální transformaci podniku? A kdo by se touto problematikou ve vaší společnosti měl především zabývat?